Dit event is al begonnen/geweest.
Feedback is welkom!

We zetten regelmatig nieuwe functionaliteit en verbeteringen live. Iedere vernieuwing gaat altijd gepaard met schoonheid foutjes en bugs. Help ons de bugs te vangen? Via deze pagina kun je foutjes doorgeven. Vergeet niet te melden met wat voor apparaat (desktop, Ipad, Tablet merk, Smartphone) je een probleem ondervindt.

Alvast bedankt!
NMLK Technisch Team
Jannes, Jikke en Carlo
Notificaties voor alle reacties
  •      05 January om 09:26 Zuid-Holland
    Ik heb me aangemeld voor de nieuwjaarsborrel van NMLK omdat deze het eerst tussen de aktiviteiten stond. Hiervoor heb ik ? 5,50 betaald. Later werd de nieuwjaarsborrel voor NMLK40 up geplaatst bij de aktiviteiten en ik kreeg gisteren een uitnodiging met een gratis toegangsvoucher. Hoe zit dit nu en kan ik dit nog wijzigen? Vind ik wel zonde als ik ? 5,50 voor niets betaal...
    Zijn de 2 borrels trouwens op dezelfde locatie?
  •      04 January om 12:34 Noord-Holland
    Allereerst, gelukkig nieuwjaar voor het NMLK-team!
    Ik heb volgende vraag: Is er een reden dat jullie de wachtlijsten ?onzichtbaar? hebben gemaakt?
    Ik zie nog wel de deelnemers op de wachtlijst van mijn eigen activiteiten (als organisator), maar niet de wachtlijst van andere activiteiten. Iemand die zich bij een van mijn activiteiten wilde aanmelden zag ook geen wachtlijst (die er wel is), wilde zich hiervoor aanmelden en kreeg de melding ?wachtlijst is vol?.
  •      03 January om 23:20 Noord-Brabant
    Ik wil mij aanmelden bij een activiteit waar geen wachtlijst is (althans geen wachtlijst wordt weergegeven). En krijg de melding:
    Helaas, deze activiteit is vol!
    Het maximum aantal reserveplaatsen voor deze activiteit is bereikt.

    Hoe kan dat, terwijl er nog geen wachtlijst is?
  •      12 December om 09:37 Zuid-Holland
    Beste nmlk-crew,
    Wat betreft de verandering van het wachtlijstsysteem zou ik pleiten voor de gulden middenweg.
    Houd tot 48 uur voorafgaand aan de activiteit het oude systeem in stand en vanaf dan het nieuwe systeem dat alle reserves zich kunnen aanmelden. Het nieuwe systeem is volgens mij dicht tegen de activiteit aan een stimulans voor de doorstroming, maar al dagen of zelfs weken vooraf nog niet zinvol.
  •      09 December om 07:17 Zuid-Holland
    Sorry hoor, maar ik ben het niet eens met het nieuwe systeem van reserve naar wachtlijst. Op de reservelijst stond ik als eerste en nu met het nieuwe systeem ben ik te laat met aanmelden omdat iemand anders mij al voor is geweest, en bij het oude systeem had ik mij nu gewoon kunnen aanmelden. Bedankt NMLK
  •      05 December om 14:24 Noord-Holland
    Veel beter deze nieuwe wachtlijst. Mijn complimenten aan de organisatie dat ze dit hebben gedaan. Ik vond het niet eerlijk dat mensen voorheen de deelnemerslijst bezet hielden. Dit is veel beter
  •      03 December om 09:58 Zuid-Holland
    Uitermate betreurenswaardig, die verandering om van de wachtlijstvolgorde af te stappen. Het wordt nu een loterij, waarbij diegenen die full time werken (merendeels mannen, waarvan er bij nmlk toch al minder meedoen) en diegenen die geen mobiele mail hebben, benadeeld worden. Waar je voorheen enige duidelijkheid had over je kansen en je plan navenant kon trekken, kun je nu voor een aktiviteit waar je al weken je zinnen op gezet had maar net te laat was, op het laatste moment gepasseerd worden.
    • 05 December om 14:22
      Jos, het spijt ons dat het voor jou niet werkt. Gelukkig zijn de meeste mensen erg blij met de nieuwe wachtlijst. Bij de vorige hielden teveel mensen de plek bezet en zich niet afmelden. Dit is naar onze mening eerlijker. En ja dat ben je soms ook te laat. Dat is het leven.
  •      02 December om 18:18 Zuid-Holland
    Ik heb mij afgemeld op een activiteit, staat niet meer in mijn profiel, maar de teller blijft op 5 staan, terwijl ik 4 activiteiten heb staan. Ook geeft een activiteit die ik heb ingepland op het tijdstip van de afgemelde activiteit aan dat ik al iets anders gepland heb. Probleem doet zich voor op laptop en Iphone, los van welke browser.
  •      08 September om 08:00 Zuid-Holland
    Kunnen de uploaded foto's minder gecomprimeerd worden? Het doet soms zichtbaar af aan de kwaliteit. Als je wilt kan ik je mijn laatste foto ter illustratie toesturen.
  •      27 August om 21:33 Zuid-Holland
    Ik heb een activiteit gestart en vervolgens een mail gekregen dat de activiteit is goedgekeurd, en dat ik deze kan bekijken. Ik zie de activiteit echter niet in de lijst van activiteiten verschijnen, is er toch iets mis mee? Of is dit een technische fout? Ik maakte dit met Macbook air, maar dat lijkt me niet relevant.
  •      03 July om 12:24 Zuid-Holland
    Die boodschap dat ik nmlk in mijn beginscherm kan zetten, moet ik telkens weer wegklikken. Kan dat eruit?
  •      05 June om 20:08 Zuid-Holland
    De site reageert soms heel erg traag.
    • 31 July om 12:23
      Gaat de laatste tijd goed
  •      22 May om 10:24 Zuid-Holland
    Eerder kon ik foto's door andere deelnemers downloaden naar mijn iPad. Kan dat niet meer?
    • 31 July om 12:23
      Het is me later weer wel gelukt
  •      30 March om 08:18 Utrecht
    Is er een reden dat er bij de picknicks edtion staat? Of zou er edition moeten staan?
    Groet, Suzanne
    • 09 May om 03:58
      Dat moet een typfoutje zijn. DANK JE WEL!
  •      10 March om 17:51 Zuid-Holland
    Hallo kunnen jullie mijn geannuleerde activiteit verwijderen zodat ik het correct opnieuw kan plaatsen. Groet Ineke
    • 09 May om 03:59
      De geannuleerde activiteiten blijven netjes in je lijstje staan, maar zijn voor anderen niet zichtbaar.
  •      23 January om 22:27 Zuid-Holland
    Ik was vandaag opeens afgemeld voor een reservelijst zonder dat ik me bewust afgemeld had. Nogal zuur, want mijn kansen zijn nu opeens feitelijk verkeken. Meest aannemelijk is dat ik bij het tikken op mijn tablet per ongeluk met een vinger de afzeg-knop geraakt heb. Dat gaat wel heel erg vlot. Kunnen jullie daar geen "zeker weten?" Pop up op laten volgen?
    • 09 May om 04:00
      Ja hebben we vandaag gefixt. Had je bericht niet eerder gezien hier sorry
  •      14 January om 16:21 Zuid-Holland
    ik heb de verkeerde datum bij de activiteit gezet omdat ik anders alles voor niets had gedaan en ik niet de juiste kon invullen
    kunnen jullie het dan even van de 23e naar de 31e zetten
  •      28 September om 21:12 Utrecht
    Soort Desktop (Mac, Windows etc): Windows
    1. Wat probeerde je te doen? Door mijzelf geplaatste foto's (bij een activiteit waaraan ik deelnam) proberen te verwijderen. (per ongeluk dubbel ge-upload)
    2. Wat was het resultaat: dat ik kan niet meer beschikken over door mijzelf geplaatste foto's?!
    3. Welke browser gebruik je? Firefox.
    Kan ik de foto's die ik zelf geplaatst heb nog wijzigen? Dat lijkt mij wel wenselijk. Alvast bedankt.
    • 03 October om 03:48
      Hoi Anita, wat vervelend. We hebben je gemaild.
  •      12 July om 13:18 Noord-Holland
    Kunnen bij 'Mijn activiteiten' de data van de activiteiten weergegeven worden? (Op mij iphone niet zichtbaar..)

    Dank alvast!
    • 15 July om 11:53
      Gaan we aan werken Joost. Dank je wel
    • 17 July om 22:23
      Gelukt blijkbaar. Mooi!
  •      02 July om 19:43 Noord-Holland
    Soort Desktop Windows
    1. Wat probeerde je te doen?
    Meerdere privéberichten selecteren om te kunnen wissen
    2. Wat was het resultaat
    Bij selecteren wordt het 1e privébericht direct geopend zodat wissen van meerdere berichten in één keer niet mogelijk is
    3. Welke browser gebruik je?
    Firefox
    • 07 July om 16:43
      Vreemd dit werkt bij ons wel met dezelfde browser

Stel een vraag