Dit event is al begonnen/geweest.
Feedback is welkom!

We zetten regelmatig nieuwe functionaliteit en verbeteringen live. Iedere vernieuwing gaat altijd gepaard met schoonheid foutjes en bugs. Help ons de bugs te vangen? Via deze pagina kun je foutjes doorgeven. Vergeet niet te melden met wat voor apparaat (desktop, Ipad, Tablet merk, Smartphone) je een probleem ondervindt.

Alvast bedankt!
NMLK Technisch Team
Jannes, Jikke en Carlo
Notificaties voor alle reacties
  •      01 June om 22:17 Zuid-Holland
    Soort Tablet (Ipad/Samsung etc):
    1. Wat probeerde je te doen? Tips van iemand blokkeren
    2. Wat was het resultaat ? Persoon werd aan mijn contactpersonen toegevoegd
    3. Welke browser gebruik je? Safari
    • 05 June om 15:11
      Het blokkeren van mensen werkt nu weer goed. Bedankt voor je feedback!
  •      31 May om 22:00 Zuid-Holland
    Ik gebruik een laptop, browser: Firefox.
    Het lukt nog steeds niet om bij een activiteit een link naar een youtubefilmpje te plaatsen (voorheen heb ik dit wel een aantal keren gedaan).
    Zie mijn activiteit Quite Quiet op 25 juni a.s.
    Ik heb de link naar het filmpje gekopieerd en geplakt onder: Link naar youtubefilmpje. Wat is er gebeurd:
    - de url staat nu bij de info over de activiteit onder Omschrijving, het is geen aanklikbare link
    - ik kan dit niet verwijderen.
    • 05 June om 15:23
      Hai Henriette, ik heb nu het filmpje geplaatst. Je had een langere url dan de bedoeling is. Je hoeft niet de embedded link te hebben, maar je kan gewoon de link uit je browser bovenin gebruiken zoals : https://www.youtube.com/watch?v=kO8czCWT7EU
    • 05 June om 21:19
      Ik zie geen youtube-filmpje hoor. Heb het zelf ook nog een keer geprobeerd, maar nee.
    • 06 June om 15:04
      Hai Henriette, Hmm vreemd. Ik zie hem wel. Hij valt binnen de omschrijving van activiteit, dus niet links bovenin. Je moet wel heel even wachten voordat ie laadt.
    • 11 June om 23:44
      Ik zie serieus geen link staan. Binnen de omschrijving kan ik nergens klikken. Kan de link niet gewoon op de plek van de foto, daar dus een afbeelding met driehoekje erin om op te klikken om het filmpje te starten, zo werkte het eerst ook en dat was prima.
  •      27 May om 03:26 Zuid-Holland
    Soort Tablet (Ipad/Samsung etc):
    1. Wat probeerde je te doen? Lijst van bewaarde mail zien.
    2. Wat was het resultaat ? Ik kan hem niet vinden.
    3. Welke browser gebruik je? Safari.
    • 05 June om 15:24
      Beste Jos, de plek van de link is aangepast. Als je naar je prive-berichten gaat, heb je helemaal links een menu, waarmee je naar bewaarde berichten kunt gaan
    • 10 June om 05:16
      Ik zag dit bericht bij toeval. Stuur de inzender een cc als priv? bericht.
    • 10 June om 05:18
      Het menu links toont de in-box. Iets anders krijg ik niet vertoond.
    • 10 June om 05:22
      Bewaard wordt alleen vertoond na een bewaar-aktie
    • 25 August om 06:10
      Dit betreft iphone
  •      Vr 16-05-2014 12:55
    Beste technische nieuwe mensen,

    Jullie hebben eerder feedback gegeven m.b.t de nieuwe NMLK site. Veel van jullie feedback hebben we inmiddels doorgevoerd. Met de rest zijn we nog bezig.

    (beta) Activiteitenlijst zonder foto?s
    De meeste gehoorde feedback die jullie gaven was het ontbreken van een activiteitenlijst zonder foto?s. We hebben ook deze feedback serieus genomen en er staat nu een Beta versie van een activiteitenlijst zonder foto?s onlne. Zouden jullie deze willen proberen? Als jullie tevreden zijn gaan we deze wereldkundig maken en er voor zorgen dat de voorkeuren voor deze lijst en die van postcode/plaats/provincie worden opgeslagen in je profiel. Dit laatste werkt dus nu nog niet

    Image
  •      13 May om 21:21 Utrecht
    Soort Desktop (Mac, Windows etc): Windows 8
    1. Wat probeerde je te doen? Aanmelden reservelijst
    2. Wat was het resultaat±
    DEBUG MODE

    Line : 652
    File : /home/nmlk/public.nieuwemensenlerenkennen.nl/htdocs/includes/functions_post.php
    3. Welke browser gebruik je? Windows8
    • 15 May om 12:02
      We hebben je gemaild voor meer info. Dank je wel
  •      13 May om 18:56 Noord-Holland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    Bij tippen zoeken op meerdere interesses / sporten ect. Dit zou volgens de aanwijzing op het scherm moeten kunnen door spatie tussen de woorden.
    2. Wat was het resultaat
    Er wordt geen selectie gevonden
    3. Welke browser gebruik je?
    Firefox
    • 15 May om 12:06
      Dank Jos. Wordt vandaag gefixt!
    • 15 May om 12:54
      Jos, probleem is inmiddels gefixt. Dank voor het doorgeven
  •      12 May om 17:44 Zuid-Holland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    2. Wat was het resultaat
    ik heb voor 25 mei een activiteit op de site gezet en sta ook als deelneemster genoteerd en ook als organisator dus dan wordt er volgens mij 1 plek teveel gerekend bij het aantal.
    3. Welke browser gebruik je?
    • 15 May om 12:14
      Inmiddels opgelost. dank je wel!
  •      07 May om 11:17 Zuid-Holland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    2. Wat was het resultaat
    Bij afmelding van mijn activiteit op zondag is er weer plek, maar er wordt niet meer automatisch van de reservelijst doorgeschoven naar deelnemerslijst
    3. Welke browser gebruik je?
    • 07 May om 22:14
      Deze bug is opgelost, maar niet bij activiteiten waar deze al in stond. We gaan jouw event handmatig aanpassen. Dank voor het doorgeven Janice!
    • 08 May om 18:24
      hallo, de reservelijst schuift nog steeds niet door, maar dankjewel voor het antwoord
  •      05 May om 18:47 Zuid-Holland
    zie 11 mei, 14.30 uur, er staat dat er nog een plek beschikbaar is, terwijl er een reservelijst is...........
    • 06 May om 05:58
      Dank je wel! Dit is en hardnekkige bug die we proberen te killen, maar moeilijk is na te gaan
    • 06 May om 16:08
      Inmiddels opgelost
    • 06 May om 21:45
      is nog niet te zien........
  •      05 May om 11:13 Zuid-Holland
    Soort Mobile (Iphone,Samsung,HTC etc) :HTC one
    1. Wat probeerde je te doen? Na het bekijken van een activiteit terug naar de lijst naar het punt waar je die activiteit net hebt bekeken. Ipv weer bovenaan te moeten beginnen.
    2. Wat was het resultaat
    3. Welke browser gebruik je?
    • 06 May om 06:02
      Dank John, dat kan met je browser te maken. hebben. Probeer Google crome eens. Mobiel is dit soort dingen moeilijker om af te handelen.
  •      04 May om 19:09 Zuid-Holland
    Bij het bijwerken, afvinken van de mensen die betaald hebben is de lijst die je print alfabetisch en de lijst om af te vinken op datum van aanmelding. Met 60 deelnemers is dat redelijk onhandig.
    • 06 May om 06:18
      Ook deze gaan we wijzigen
  •      04 May om 19:07 Zuid-Holland
    Heb net voor de het Midzomernacht kampvuur de betalingen bijgewerkt. na elk persoonlijk berichtje met herinnering voor betaling moet je nu eerst terug naar home dan naar activiteit dan naar deelnemers dan naar beneden scrollen naar waar je gebleven was,
  •      04 May om 19:04 Zuid-Holland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    2. Wat was het resultaat
    3. Welke browser gebruik je?
  •      03 May om 23:58 Gelderland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    2. Wat was het resultaat
    3. Welke browser gebruik je?
    • 04 May om 00:00
      ik heb zoals ik hier las het idee dat het lettertype aan onze leeftijd is aangepast. Het is er niet overzichtelijker op geworden helaas. Het was juist handig dat je alle activiteiten in 1 scherm kon zien vond ik. Misschien is het wennen.
    • 04 May om 06:14
      Pascale, er is niet gekozen om het lettertype voor jullie aan te passen, maar om een foto bij de activiteit in de lijst te tonen. We hebben het verzoek dat jij geeft veel meer gehad en gaan het later mogelijk maken om zelf te kiezen. Dus of met foto in de lijst of zonder. Geef ons nog even wat tijd om dat voor jullie aan te passen a.j.b? Dank
  •      02 May om 23:17 Zuid-Holland
    Onoverzichtelijk.
    - Graag kleinere letters, en maak de letters gewoon weer zwart!! Beter leesbaar en dan zijn kleinere letters geen bezwaar.
    - Regelafstand kleiner graag
    - Je moet veel te veel scrollen
    - Als je niet door hebt dat je eerst een eind naar beneden moet scrollen om alle activiteiten te zien, denk je dat er weinig te doen is. Dus dat lijstje Uitgelicht werkt belemmerend
    - Je moet veel te veel van links naar rechts kijken op het beeldscherm.
    Verder is mijn youtubefilmpje verdwenen en lukt het niet om de links goed te krijgen, zie Quite Quiet op 28 mei en 25 juni.
  •      02 May om 16:41 Noord-Holland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    2. Wat was het resultaat
    3. Welke browser gebruik je?
    • 02 May om 16:45
      't Is even wennen...... Werk met een desktop Windows en Firefox. De opgeslagen privé berichten zijn niet terug te vinden met een tabblad/pad. Als je een bericht opslaat als privé bericht verschijnt het tabblad opgeslagen privé berichten wel in beeld.
  •      02 May om 11:20 Zuid-Holland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    2. Wat was het resultaat
    3. Welke browser gebruik je?
    • 02 May om 11:24
      De layout van de activiteiten is vergroot en maakt het duidelijker. Zijn er mogelijkheden voor een overzichtelijke lijst voor een check met je agenda, vond dat erg comfortabel ? En verder kan ik niet de activiteiten zien van m'n contacpersonen
  •      02 May om 08:38 Zuid-Holland
    Soort Desktop (Mac, Windows etc):
    1. Wat probeerde je te doen?
    2. Wat was het resultaat
    3. Welke browser gebruik je?
    • 02 May om 08:38
      Waar zijn mijn verzonden berichten?
    • 02 May om 23:43
      Beste Monique, Layla en Joke. Bedankt voor het melden! Er was sprake van een fout waardoor een menu weg was gevallen. De verzonden berichten zijn nu weer terug te vinden door bovenin op het envelop icoon te klikken en vervolgens op "verstuurd" te klikken in het linker menu.
  •      Do 01-05-2014 17:23
    Feedback is welkom!

    We zetten regelmatig nieuwe functionaliteit en verbeteringen live. Iedere vernieuwing gaat altijd gepaard met schoonheid foutjes en bugs. Help ons de bugs te vangen? Via deze pagina kun je foutjes doorgeven. Vergeet niet te melden met wat voor apparaat (desktop, Ipad, Tablet merk, Smartphone) je een probleem ondervindt.

    Alvast bedankt!
    NMLK Technisch Team
    Jannes, Jikke en Carlo
    • 01 May om 23:14
      Ja, ben het met Frans eens, ik vind het ook plezierig en nuttig oude aktiviteiten te kunnen inzien.
    • 02 May om 07:58
      dank voor jullie reacties. We gaan veel z.s.m aanpassen.
    • 02 May om 16:57
      De vorige site was nu juist zo prima achter overzichtelijk. Stak veruit boven andere sites. Ben hier niet blijmee, sorry
    • 04 May om 00:49
      Hoe overzichtelijk de vorige site was (je zag alle activiteiten in een oogopslag) zo onoverzichtelijk is die nu! Voor mij althans zeker geen verbetering.

Stel een vraag