Dit event is al begonnen/geweest.
Feedback is welkom!

We zetten regelmatig nieuwe functionaliteit en verbeteringen live. Iedere vernieuwing gaat vaak gepaard met schoonheidsfoutjes en bugs. Help ons de bugs te vangen? Via deze pagina kun je foutjes doorgeven. Vergeet niet te melden met wat voor apparaat (desktop, Ipad, Tablet merk, Smartphone) je een probleem ondervindt.

Alvast bedankt!
NMLK Technisch Team
Jannes, Jikke en Carlo
Notificaties voor alle reacties
  •      13 December om 09:52 Noord-Brabant
    Er zit een bug in de app bij het reageren in een activiteit of het maken van een bericht (Samsung S8+ met Android 7.0). Zodra je gaat typen, verspringt de cursor of woorden worden afgemaakt, ingekort of compleet verwijderd.
  •      18 September om 12:22 Noord-Brabant
    Ik heb een bug in zowel de app als de mobiele webversie. Als je een activiteit wil opslaan via de agenda knop, dan verschijnt het keuzemenu buiten het schermrand, waardoor je niks kan aanklikken. Vroeger verscheen het keuzemenu naar boven die (dus boven het agendaknopje), waardoor dit wel kon. Kan dit aangepast worden?
    • 18 September om 21:17
      Samsung S8+ met Android en Google Chrome trouwens
    • 18 September om 21:59
      Danny dank je wel voor je scherpe blok. We gaan dit morgen oplossen.
    • 20 September om 10:04
      Top! Het werkt weer zoals het moet! :) Bedankt!
  •      09 September om 10:57 Zuid-Holland
    Hallo even een vraagje. Ik heb nu al meerdere malen gehad met activiteiten met nieuwe mensen dat als iemand later komt ze de activiteit niet meer terug kunnen vinden omdat hij bij ging staat. Als dat al wel lukt en je kan de groep niet vinden en wil appen of bellen is zodra de activiteit begint het telefoonnummer van de organisatie weg. Kan het evenement bv bij gaat blijven staan en aan het einde bij ging en dat dan het tel nr vervalt?
    • 09 September om 11:02
      Als je de app draait staat gaat naar meteen in het scherm als je bent ingelogd. Als het goed is zijn de adresgegevens zichtbaar tot de eindtijd van je event. Na de eindtijd niet meer in.v.m. privacy. Mensen die na de eindtijd van je event komen zijn gewoon te laat.
  •      17 August om 13:28 Noord-Brabant
    Vroeger kon je de activiteiten die je had aangemerkt als favoriet onder je eigen profiel bekijken. Tegenwoordig kan dat alleen nog maar via de hoofdlijst van activiteiten. Waarom is dat verplaatst? Ik vond het wel enorm handig om op mijn eigen pagina makkelijk naar mijn favoriete activiteiten te kunnen springen.
    • 17 August om 14:07
      Omdat je nu maar 1 klik nodig hebt om hier te komen. En voorheen 3 klikken. We merken nu dat favorieten meer worden gebruikt.
    • 17 August om 14:55
      Ah ok duidelijk. Is het misschien om een optie dat je dan ook gewoon vanuit je eigen pagina naar je favorieten toe kan?
    • 09 September om 10:48
      Idd ik zoek me ook nog steeds rot. Kijk ik bij mijn activiteiten en kan ik idd mijn favorieten niet vinden.
    • 09 September om 10:57
      Sorry maar de favorieten zijn nu veel makkelijker te vinden. Het scheelt je 3 x klikken. Hoofdpagina rechts sterretje.
  •      19 April om 17:53 Noord-Holland
    Hallo, Ik sluit mij aan bij Freddy. Ik organiseer veel activiteiten voor grote groepen zoals: levend stratego voor 40 personen, bootje varen 28 personen en iedereen is zoals de bedoeling is van nmlk welkom. Maar ik heb ook activiteiten die niet geschikt zijn voor 10 personen zoals; theater, escape room ed. Zou hij weer terug gezet kunnen worden? mvg Inge
    • 19 April om 18:47
      Ja hoor voor dat soort events is dat nu al mogelijk om het terug te schalen naar 5. Dus voor die events is niets veranderd. Je hebt sneller een klik met mensen bij 10 deelnemers dan bij 4. En zeg nu eerlijk 4 is niet altijd een echt event. Maar uitzonderingen zijn er altijd.
    • 19 June om 00:56
      Het max aantal deelnemers is altijd flexibel geweest en dat zal zo blijven. Echter onder de 5 deelnemers vinden wij geen NMLK events. NMLK groeit en de kwaliteit en aantal deelnemers groeien mee. De kans dat je gelijkgestemden ontmoet is groter bij 10 dan bij 5. Uitzonderingen daar gelaten. En die uitzonderingen zijn nog steeds welkom. Maar niet de regel.
    • 19 June om 00:58
      Dit is nu zo'n event die terecht uitgelicht is omdat deze bijzonder is. Was met 10 deelnemers leuk geweest, maar met 30 kunnen er nog meer mensen van genieten. Gaaf https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/viewtopic.php?t=140999
  •      21 February om 14:43 Noord-Brabant
    Hoelang duurt het normaal gesproken voor evenementen worden goedgekeurd?
  •      11 February om 09:46 Noord-Holland
    Als ik events zoek in de komende maanden binnen 50km van Amsterdam met alle categoriën, dan krijg ik alleen events t/m 19 februari voorgeschoteld. Haal ik amsterdam weg als zoekcriterium, dan vind ik wel weer resultaten in amsterdam van bv juli.
    • 11 February om 09:48
      Des te dichterbij ik zoek, des te verder in de tijd ik events zie, des te verder ik zoek, des te minder ver in de tijd.
    • 13 February om 14:36
      Goede dit. De paginering werkt hier niet. Gaan we direct oppakken.
  •      09 February om 12:45 Noord-Holland
    Vraagje:als ik een mail verstuur en vervolgens die verwijder voordat het geopend wordt, kan de ontvanger het dan dus helemaal niet zien/lezen?
    • 28 June om 21:17
      Dit is beantwoord in de FAQ. Die persoon ziet nog wel de notificatie dat er een bericht is, maar het bericht zelf niet meer.
  •      08 February om 11:11 Noord-Holland
    Hoi Jannes, als ik een smily bij mijn berichtje zet, dan krijgt de ander alleen vraagtekens te zien. En dat zorgt voor verwarring. Kan dit niet verholpen worden? Zie de smily die ik nu ga zetten:
    • 08 February om 11:12
      Nog een poging: ;-)
    • 08 February om 11:13
      En nu ben ik verward:gisteravond maakte het van een smily nog 4 vraagtekens...
    • 08 February om 12:10
      Dit komt omdat dit soort tekens hacking gevoelig zijn. Aangezien deze steeds meer gebeuren zullen we dit t.zt. gaan aanpassen.
    • 09 February om 12:45
      Reuze dank Carlo!
  •      26 January om 16:39 Noord-Holland
    Hoi, als ik het maximum aantal deelnemers wil verhogen door middel van de pop-up melding (maximum van 4 pers was bereikt bij event Army Urban Run) dan blijft de teller op het maximum van 4 personen staan. Via het menu voor het wijzigen van het event kon ik wel het aantal maximum deelnemers veranderen naar 6 personen. (browser: Firefox; Addblock, Noscript enabled)
  •      22 January om 14:52 Zuid-Holland
    Het is mij niet helemaal duidelijk hoe ik berichten alleen aan deelnemers of juist aan alle geinteresseerden van een event stuur. Ik heb het idee dat ik telkens alleen aan deelnemers stuur (gesloten slotje) terwijl het aan alle geinteresserde leden mag. Ik zie dit zowel als deelnemer als in de rol van organisator.
    • 22 January om 15:26
      Simpel. Slotje is voor deelnemers only. Slotje open niet. Als je bent aangemeld worden je reacties automatisch alleen voor deelnemers geplaatst. Wij nemen privacy zeer hoog!
    • 22 January om 15:27
      Overigens staat dit alles netjes vermeld. Ook in onze faq.
    • 05 February om 13:21
      Het is/was me helemaal duidelijk voor wie het te zien is... maar ik zou als deelnemer of organisator ook graag een bericht kunnen posten dat ook zichtbaar is voor niet deelnemers (niet standaard uiteraard). Nu lukt dat alleen tot je zelf aangemeld bent. [Kreeg om de een of andere geen notificatie voor jouw reactie hier]
    • 05 February om 13:22
      Als organisator kan je wel de omschrijving aanpassen, maar daar krijgen geinteresseerden (vinkje notificaties) geen bericht over... En aan deelnemers via een bericht, maar dat zien niet deelnemers weer niet.
    • 05 February om 15:55
      JE kunt als organisator gewoon een update sturen naar alle deelnemers. Om spam te voorkomen moet je het vinkje aanvinken. Als je datum wijzigt ontvangen allee deelnemers een notificatie. Als je daarnaast iets wijzigt stuur je een notificatie (vinkje aan). Alles wat jij wil kan dus gewoon. Effen lezen Bert
    • 06 February om 00:22
      Het scenario dat je als deelnemer een nuttige toevoeging aan de omschrijving hebt, waardoor nog-niet deelnemers alsnog zouden kunnen komen mis ik nog. Vooral in de laatste uren voor een activiteit kan dit nog wel eens nuttig zijn.
    • 06 February om 00:26
      De.omschrijving is gelukkig zichtbaar voor niet deelnemers en deelnemers. De update alleen voor deelnemers. Hier is slim over nagedacht
  •      21 January om 13:33 Noord-Brabant
    Misschien is het leuk dat je in de toekomst je 'volgers' kan zien.
    Ik vind het juist fijn dat de nieuwe events op datum staan. Dan kan je goed kijken welke dag je al iets hebt of kan je events van die dag met elkaar vergelijken.
    • 21 January om 13:59
      Laten we effen vooruit denken Stel je kan je volgers zien. Wat leverd jou dit op? Achtervolgingswaanzin, door deze persoon wil ik niet gevolgd worden, andere persoon teleurgesteld omdat ie jou niet mag volgen. En dan te bedenken dat volgers enthousiaste mensen zijn die jouw events leuk vinden en een notificatie ontvangen als jij iets organiseert. Meer niet.
    • 21 January om 14:01
      Geef en kijk niet om zei mijn inmiddels overleden vader vaak.;)
    • 06 February om 00:19
      Misschien maar even hier typen. Vanmiddag schoot het spelmiddag event van Marieke een goed uur voor de start ineens onder het minimum aantal deelnemers na al een paar dagen genoeg deelnemers gehad te hebben, maar hier zat geen notificatie naar haar op. Uiteindelijk haar maar geSMSt. Had fijn geweest als daar een notificatie op had gezeten. 
  •      11 January om 19:51 Gelderland
    Mooie wijzigingen aan de site! Ziet er weer opgefrist uit. Dank!
  •      09 January om 07:29 Zuid-Holland
    Wanneer een top-level reactie wordt gegeven bij een activiteit dan staat daar op de site bij de dag zelf 'Datum 1:00', terwijl voor berichten van alle voorgaande dagen de tijd wel goed weergeven wordt. Een dag later wordt dan alsnog de tijd weergegeven. Lijkt een klein code schoonheids foutje; vooral aangezien subreacties wel goed gaan. Het valt mij ook op dat bij die reacties niet doorgeklikt kan worden naar het gebruikersprofiel via de foto, terwijl dat bij alle subreacties wel kan.
    • 05 February om 13:24
      Lijkt intussen opgelost te zijn. Al heb ik af en toe het idee dat op sommige plaatsen de tijd in UTC wordt weergegeven en op andere plaatsen in CET.
  •      04 December om 15:15 Noord-Holland
    Hee. Bij Activiteiten en Mijn Activiteiten zie je een leeftijdsgroep. Bij Mijn Favorieten zie je dat niet, daar zie je alleen 40up of niet. Het lijkt me handiger om daar ook leeftijdsgroep te zien, en geen 40up meer, want dat staat ook niet meer bij Activiteiten vermeld.
    • 04 December om 15:57
      Bedankt. Gaan we maandag aan werken
    • 07 December om 13:59
      Dit is inmiddels opgelost. Bedankt voor het melden Wiebe
  •      16 September om 12:16 Noord-Holland
    Als organisator kun je zijn hoevaak je activiteit is bekeken. Dit zijn niet unieke bezoekers maar het aantal keer dat de pagina is geladen (bv door F5).
    Is dit te veranderen naar unieke bezoekers om zo te weten of er veel animo is voor je activiteit?
    • 29 September om 16:58
      Jeroen, het aantal keren dat je activiteit is bekeken is echt een goed indicatie gebleken. Juist omdat er niet alleen naar unieke bezoekers wordt gekeken. Je kunt je als organisator dan afvragen, waarom kijken er zoveel mensen en heb ik nog zo weinig deelnemers. Misschien toch een meer persoonlijke tekst schrijven? Ander plaatje...
  •      07 August om 17:20 Gelderland
    Wanneer iemand zich afmeldt van de deelnemerslijst word er niet altijd een bericht naar de mensen op de wachtlijst gestuurd. Het gaat bijvoorbeeld niet goed bij mijn activiteit op 10 september (excursie naar de Wisenten).
    Er word wel een bericht gestuurd naar de wachtlijst als de organisator het maximum aantal deelnemers verhoogt.
    Op zich kan iedereen zelf in de gaten houden of er plek vrij komt, maar een mail zou wel handig zijn als dat mogelijk is.
    • 09 August om 12:47
      Dank je wel Jolanda. Om te voorkomen dat mensen teveel mails krijgen werkt het zo: Piet staat op de wachtlijst. Iemand meld zich af van de deelnemerslijst. Een minuut later meld nog iemand zich af van de deelnemerslijst. Piet ontvangt dan maar 1 notificatie. Tenzij hij tussentijds online is geweest. Zo proberen we het aantal notificaties te beperken.
  •      30 June om 16:53 Zuid-Holland
    als ik op mijn activiteit de deelnemerslijst aan klik krijg ik een andere lijst te zien van mensen die niet hebben aangemeld hebben.
    • 01 July om 12:27
      Was een kortdurende storing die direct is opgelost
  •      30 April om 17:24 Overijssel
    kan pas bij aan melden de leeftijd zien van mijn mede feest beesten , ga graag om met jonger of zelfde leestijd , hoe kan dit ?
    • 01 May om 00:12
      Arjen, das niet waar gozer. Bij iedere activiteit staat de leeftijd vermeld. Daarvoor hoef je niet aangemeld te zijn.
  •      04 April om 18:56 Noord-Brabant
    Vraagje, hoe zet ik de profiel foto recht...pijltje van verdraaien werkt niet en vooraf al gedraaid op mijn pc opslaan helpt ook niet. Verder ben ik erg tevreden, leuke activiteiten ondernomen!!
    • 06 April om 09:38
      Je foto staat bij mij netjes recht. Kortom, misssie volbracht. Goed bezig! Het kan zijn dat je je browser effen met verversen zodat jij ook het resultaat ziet

Stel een vraag