Dit event is al begonnen/geweest.
Feedback is welkom!

We zetten regelmatig nieuwe functionaliteit en verbeteringen live. Iedere vernieuwing gaat vaak gepaard met schoonheidsfoutjes en bugs. Help ons de bugs te vangen? Via deze pagina kun je foutjes doorgeven. Vergeet niet te melden met wat voor apparaat (desktop, Ipad, Tablet merk, Smartphone) je een probleem ondervindt.

Alvast bedankt!
NMLK Technisch Team
Jannes, Jikke en Carlo
Notificaties voor alle reacties
  •      05 March om 23:10 Noord-Brabant
    De update email heeft sinds kort een bugje. Bij elke activiteit staat nu de huidige datum ipv de datum waarop de activiteit is. De dag klopt wel maar de datum niet.
    • 11 March om 09:20
      is al tijdje gefixt
  •      12 February om 09:46 Zuid-Holland
    Ik sta aangemeld op de wachtlijst voor een activiteit. Tot mijn grote verbazing zie ik dat iemand zich heeft afgemeld en een ander van de wachtlijst zich heeft aangemeld. Ik begreep dat iedereen op de wachtlijst een mail zou krijgen dat je je kunt aanmelden omdat er een plekje is bij de activiteit. Ik ben zeer verbaasd dat ik geen mail heb gehad en me dus niet heb kunnen aanmelden. Het is helaas niet de eerste keer dat dit gebeurd. Hoe kan dit?(En ja, ik kijk ookin de spamfolder van m'n mailbox)
    • 13 February om 00:45
      Hoi Almee, iedereen op de wachtijst ontvangt mail. Als dit niet zo zou zijn zouden we deze klacht veel meer krijgen. En dat is niet zo. Controleer ook je mailinstellingen. Misschien heb je alles uitgezet.
    • 13 February om 09:27
      Alles staat aan en goed. Ik heb bij een andere activiteit waar ik op de wachtlijst stond wel een mail gehad. Tenzij je goed weet wie er op de wachtlijst staat en ineens deelnemer wordt, merk je dus niet dat je geen mail krijgt. Dan schuift er iemand ongemerkt op. Toevallig ken ik diegene die op de wachtlijst stond en ineens op de deelnemerslijst staat. Ik heb contact met haar opgenomen en zij blijkt de mail wel gehad te hebben en ik dus niet. Logisch je dan niet vaak een klacht hierover krijgt.
    • 13 February om 09:29
      Mensen zien dus niet dat de wachtlijst opschuift en zij denken alleen maar dat het erg lang duurt en weinig afmeldingen zijn. Ik hoop dat het opgelost kan worden en de bug snel gevonden wordt. Ik wil heeeeeeeel graag mee met de activiteiten waar ik op de wachtlijst sta :-)
    • 13 February om 09:38
      Er gaat ook een verhaal rond dat je elke dag bij de activiteit waar je op de wachtlijst staat moet kijken omdat je dan eerder een mail krijgt dat er plek is dan de anderen die minder kijken. En als je nooit kijkt op de activiteit waar je op de wachtlijst staat, je ook geen mail krijgt. Dus ik kijk braaf 2x per dag bij de activiteit in de hoop dat het helpt. Maar stiekem hoop ik dus dat het een broodje aap verhaal is
    • 13 February om 10:15
      Mooi dat laatstte verhaal over dat je vaak moet kijken. Straks gaan ze nog zeggen dat bidden helpt. :). Het is net als met je licht thuis, het doet het wel of het doet het niet. Er ihoort natuurlijk geen verschil te zijn. We gaan dit uitzoeken, maar ik vraag je nogmaals vriendelijk in je spambox te kijken. In 99 vcan de 100 gevallen staat ie daar.
    • 13 February om 10:40
      Ik heb net zelf van een activiteit netjes een update binnen dat er plek is vrijgekomen. Het lijkt dus gewoon te werken. Willekeur is niet mogelijk.
    • 21 February om 11:31
      Hoi Carlo, ik heb helaas net dezelfde ervaring als Almee. Ik heb geen bericht ontvangen dat er een plekje vrij is gekomen op de wachtlijst. Om zeker te zijn dat ik het bericht niet gemist heb, heb ik mijn spam folder gecontroleerd. Ook daar stond hij niet. \n Het betreft deze activiteit https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/viewtopic.php?t=128536 Kan het zijn dat het er mee te maken heeft dat de organisator 49 jaar oud is en voorheen in de NMLK 40 up viel, terwijl ik in de andere groep zit?
    • 21 February om 11:33
      Ik ga dit even verder testen door mij bij wat meer wachtlijsten aan te melden. Kijken of ik soms wel en soms niet een bericht krijg.
    • 21 February om 18:51
      Bij de volgende activiteit heb ik correct een mail gekregen voor een plekje vrij. https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/viewtopic.php?t=128421 Vraag blijft waarom er dus soms geen email komt. Ik heb helaas geen idee waar het verschil zit, maar bij de andere activiteit kwam er dus geen mail. Hopelijk kan de programmeur er nog eens naar kijken.
    • 22 February om 18:51
      Vandaag zijn er bij 2 activiteiten een plek vrij gekomen. Bij 1 heb ik een mail gehad, bij de andere helaas niet. Wel een mail bij: https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/viewtopic.php?t=128099. En helaas geen mail bij: https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/viewtopic.php?t=128536 Hopelijk helpt deze feedback om het op te lossen.
    • 23 February om 06:57
      Paul, om te voorkomen dat iedereen dood gesspamd wordt met dit bericht ontvang je deze mail maar 1x. Stel, er komt nu een plek vrij dan ontvang jij een mail. Maar in de tussentijd komt er nog een plek vrij. Dan hoef jij niet nog een mail te ontvangen want je hebt er net een gehad. Maar bezoek jij de site ondertussen en komt er weer een plek vrij dan wel. Dit is dus om te voorkomen dat je gek wordt van dezelfded mail omdat er ondertussen niets gebeurd. Er is hier dus over nagedacht.
    • 23 February om 06:59
      Uiteraard ontvang je deze mail ook niet meer als je je ondertussen hebt aangemeld. Er wordt dus gekeken of jij na de mail de site wel/niet hebt bezocht.
    • 23 February om 15:46
      Hallo Carlo, dat lijken mij inderdaad ook goede regels om te voorkomen dat er teveel gespamd wordt. Echter geen van deze regels was actief voor de activiteit 128536. Ik stond op de wachtlijst, had nog nooit een mail ontvangen en heb ook regelmatig de site bezocht. Toch heb ik tot twee keer toe geen mail gehad dat er een plek op de wachtrij is vrij gekomen. Testen heeft uitgewezen dat ik deze mail wel bij andere activiteiten heb gekregen. Blijkbaar zit er toch nog iets anders bij deze activitei
  •      09 February om 17:00 Utrecht
    Feedback over een probleempje wat ik net tegen kom.
    Als een lid vroeger in de 40-up zat, kun je dat profiel niet openen, maar krijg je een foutmelding "dit profiel is niet beschikbaar".
    Voorbeeld waar het optreed is https://www.nieuwemensen...hp?t=128360 waar ik het profiel van de organisator niet kan openen.
    • 09 February om 17:02
      Omdat de activiteit is aangemaakt voor een leeftijdsgroep waar ik in zit, zou ik verwachten dat ik de organisator kan openen (ook als ik nog niet ingeschreven sta voor de activiteit).
    • 11 February om 12:59
      Hoi Paul, dit is geen bug. Als je bent aangemeld kun je het profiel wel gewoon zien van alle deelnemers.
  •      01 February om 18:17 Noord-Holland
    Beste NMLK team- ik had iets georganiseerd en daarna kreeg ik een mail met of er mensen niet waren en dat dan de deelnemers lijst aangepast zou worden. Ik dacht leuk - want het is toch altijd leuker als je activiteiten terugkijkt om te zien wie er toen werkelijk bijwaren. Er waren 2 mensen niet aanwezig (één had zich via sms afgemeld - de ander zou waarschijnlijk komen) Nadat ik die 2 had aangevinkt als niet aanwezig zag ik dat de deelnemers lijst NIET was aangepast - zij staan nog steeds op
    • 01 February om 18:23
      een van die 2 was een beetje verbouwereerd, zij had zich nl afgemeld per sms en kreeg nu een mailtje van mij (waarvan ik niets afwist) of ze zich de volgende keer wel wilde afmelden. Ik vond dit erg vervelend! Ik wilde alleen -zoals mij werd aangegeven - de deelnemerslijst aanpassen naar de werkelijke aanwezigen :-)
    • 03 February om 00:18
      Hoi Alette, de lijst heet NO SHOW lijst, er staat bij vink uit wie er NIET waren. Deze ontvangen hiervan bericht. He werkt dus gewoon goed. Alleen jij hebt niet gelezen. Kan gebeuren. Oplossen: Ga weer naar de lijst van de activiteit en vink ze weer aan. Kind kan de was doen.
  •      25 January om 19:48 Zuid-Holland
    Bij het aanpassen van de omschrijving van je actitiveit en opslaan komt steeds weer de melding dat de leeftijd aangepast is. Dit heb ik niet aangepast.
    • 03 February om 00:21
      is opgelost. Dank je wel voor het melden
  •      15 January om 18:08 Zuid-Holland
    Sinds kort zijn de leeftijd catagorien aangepast, waardoor ik (38) mij nu ook ineens kan opgeven voor 40up activiteiten. Maar ik kan niet bij de deelnemers gegevens van 40up leden. Kan dit aangepast worden, want ik wil toch wel graag zien met wie ik naar een activiteit ga.
    • 19 January om 08:38
      Als je bent aangemeld voor een activiteit kun je alle profielen zien. Ook die van 40uppers. Dit kan niet als je nog niet bent aangemeld
    • 19 January om 11:57
      Jolanda? Volgens mij reageert jij op een andere reactie. Deze is uit de context van hierboven.
  •      15 January om 13:20 Gelderland
    Ik heb het maximum aantal deelnemers bij mijn activiteit op 2 maart afgelopen woensdag opgehoogd. Volgens mij hebben de mensen op de wachtlijst daar nog geen bericht van ontvangen. Hoe kan dat?
    • 17 January om 05:46
      Waarom denk je dit? Wat vaak gebeurd is dat mensen die op de wachtlijst staan niet reageren of afmelden. Vroeger hielden mensen zo dagen, soms weken de deelnemerslijst bezet. Nu gelukkig niet meer.
    • 17 January om 09:07
      Ik heb het nagevraagd bij de wachtlist. Misschien was het een incident.
    • 17 January om 12:36
      Bedankt Jolanda. Ik heb het doorgestuurd en onze programmeur gaat het na het weekend uitzoeken.
    • 18 January om 17:39
      Dankjewel! Op zich overigens goede keus om een wachtlijst in te stellen!
    • 19 January om 08:40
      De reservelijst is niet meer Jantina, maar vermoedelijk bedoel je de wachtlijst. Als je even doorgeeft om welke van de inmiddels 1000 events in 2016 het betreft gaan we dit vandaag voor je oplossen. Dank
    • 19 January om 11:59
      Dit probleem is opgelost. Dus vanaf nu zou het weer moeten werken. Dit gebeurde overigens alleen als een event vol was en door organisator werd opgehoogd. In alle andere gevallen werkte het gewoon.
  •      06 December om 16:51 Noord-Holland
    Vraag/Idee: Op dit moment krijg je bij het verlengen van je abonnement, meestal voor het dichtstbijzijnde feest, een toegangscode.... Misschien leuker om een code te geven voor een (beperkte) keuze, bijvoorbeeld borrel of feest naar keuze...
    • 06 December om 21:19
      Hoi Bernard. De borreltegoedcode is niet op regio. Je kunt je voor elke regio aanmelden. Soms zijn er tegoedcodes voor feestjes, maar dat is iets anders. Nemen we mee. Thanks
  •      02 December om 14:15 Noord-Holland
    Even geen vraag/foutje/commentaar oid.
    Tijd voor een compliment: Kreeg vandaag bij het organiseren van een activiteit een pop-up over het verdwijnen van de reservelijst en het verschijnen van de wachtlijst. Zelf hier nooit iets over gemeld, maar een fantastisch idee!! Meer kans voor degene die lager staan maar wel graag/liever willen komen dan mensen die hoger staan en niet kunnen beslissen.
    Ga zo door met deze ontwikkeling!!!
    • 02 December om 22:16
      Helemaal mee eens!
    • 03 December om 00:27
      Dank Bernard, zijn we hier niet voor niets een paar dagen met zoet geweest. En er is nog niets verbeterd. Als je nu een betaalde event organiseert (dus met betaling op de rekening van de organistor) wordt de deelnemer herinnerd als ie nog niet heeft betaald. Hierdoor hopen we dat de betalingen sneller binnen zijn bij de organisator. Ook deze feedback hebben we veel terug gekregen.
    • 05 December om 14:27
      De laatste bugs zijn nu ook opgelost. Mochten jullie nog tips hebben laat het weten.
    • 07 December om 09:07
      Hi sorry maar dat is teveel mail van het goede. Er wordt nu wel slim gekeken of je de activiteit al hebt bekeken. Dus heb je nog niet gekeken dan ontvang je ondanks bijv 10 afmeldingen naar 1 mail. Limiet wachtende is nigsteeds 50 % zoals het was.
    • 07 December om 09:33
      Nog een mail lijkt mij ook overdreven. Als er dan drie afmeldingen zijn, zou je zes mails krijgen. Gewoon regelmatig de site checken. Kleine moeite. Het lijkt dat de limiet niet meer juist werkt. Zo sta ik zelf bij de wandeling op 27 dec. als 5e reserve bij een deelnemerslijst van 8.
  •      02 December om 10:47 Zuid-Holland
    Wellicht al langer bekend omdat ik het 1 keer eerder heb gezien. Bij mijn activiteit op 5 december heb ik het aantal mensen uitgebreid van 15 naar 18, maar vervolgens lijken de reserves niet van de reservelijst af te zijn gegaan. Nu staat er deelnemers 15/18+4 wat me niet lijkt te kloppen. Meer ter info hoor, ik kan ze natuurlijk altijd apart mailen. Dank je. Gr Eric Jan
    • 03 December om 15:35
      Ziet er inmiddels beter uit op mijn activiteit, beter dan hierboven, na uitbreiding van aantal deelnemers. Alleen het lid 'amahal' is plotseling verdwenen van de foto's. 21 foto's terwijl 22 deelnemers worden aangegeven, zonder dat zij zich heeft afgemeld. Goed bedoelde IT-feedback,zoals laatste bericht. Voor de rest ziet de site er steeds beter uit-)
    • 05 December om 14:28
      Is nu al opgelost als het goed is
  •      27 November om 10:52 Utrecht
    Ik heb deelnemer aantal verhoogd naar 14 voor mijn Nieuwjaarswandeling activiteit maar de reserves schuiven niet door naar de status "Bevestigen". Dit gebeurde voorheen wel. Kan dit een issue zijn?
    • 27 November om 12:43
      Lijkt nu gelukt te zijn!
  •      17 November om 23:03 Zuid-Holland
    Ik krijg als ik inlog met m'n Windows Phone geen beknopt overzicht met de laatste nieuwe activiteiten van die dag te zien zoals op de homepage van de desktop versie. Wel de lijst met alle nieuwe activiteiten op datum. Is dit te veranderen?
    • 19 November om 09:35
      Hoi Emiel, op je mobiel is het uiterlijk anders dan desktop met tabbladen. Hier is de laatste maand niets aan veranderd. Stuur anders even een printscreen naar nmlk@nmlk.nl Dank je wel!
  •      16 October om 11:42 Utrecht
    Het viel me op dat wanneer je aangemeld bent voor een activiteit, daar de knop Favoriet niet meer getoond wordt.
    • 17 October om 00:47
      Dat klopt Paul dat is gewijzigd. Meer overzicht door minder knoppen als dit niet nodig is. Je bent immers al aangemeld dus de activiteit staat al in je favorietenlijstje. En in je mijn activiteitenlijstje. Dus makkelijk terug te vinden. De favorieteknop is meer bedoeld om een event favoriet te maken als je bijv later wil kijken of je gaat meedoen
  •      07 October om 22:02 Noord-Holland
    Hopelijk komt er dit jaar weer net zo'n knal Oud en Nieuw feest als vorig jaar!
  •      19 September om 18:40 Gelderland
    Morgen organiseer ik de excursie naar de waterbuffelboerderij. Het is een betaalde excursie. Nu meldt iemand zich af, maar dat kan ze vanwege de betaling niet zelf doen (terecht!). Ik heb haar verwijderd, maar nu schieten er twee mensen door van de reservelijst. Dat is niet de bedoeling. Aantal deelnemers staat nu op 18/17. Misschien kunnen jullie er naar kijken?
    • 21 September om 00:38
      Dit is geen bug hoor Jolanda. Je moet een betaalde deelnemer niet verwijderen, maar vervangen met de deelnemer die de kaart gekocht heeft.
    • 21 September om 00:39
      Hopelijk is alles goed gekomen.
    • 21 September om 10:11
      Bedankt voor je antwoord. Ik wist niet dat het zo moet. Het is allemaal goed gekomen. Het was een geslaagde activiteit!
  •      19 May om 18:31 Noord-Brabant
    Goedenavond,
    Wellicht iets te voorbarig, maar ik heb mijn nieuwe activiteit La grande Festa niet voorbij zien komen in de dagelijkse NMLK mail.
    Mogelijk dat deze morgen meegenomen wordt of kan worden?
    Gr. Michel.
    • 21 May om 12:16
      We gaan hier naar kijken. Maar onze programmeur is net op vakantie, dus kan even duren.
    • 11 November om 23:39
      Hoi Carlo - ik heb een vraagje- als je een activiteit plaatst waarvoor je een klein bedrag moet betalen kun je jezelf niet als betaald afvinken. Het lijkt dan of de organisator zelf niet heeft hoeven betalen. De organisator moet toch juist ook betalen? Ik bedoel als je iets erop zet - bvb iets waarvoor je vantevoren betaling vraagt zoals wijnproeverij - heb ik juist zeker al wel betaald- ik heb juist al voor iedereen voorgeschoten... het ziet eruit of de organisator niet bijdraagt..mvg, Alette
  •      Vr 08-05-2015 15:36
    Feedback is welkom!

    We zetten regelmatig nieuwe functionaliteit en verbeteringen live. Iedere vernieuwing gaat vaak gepaard met schoonheidsfoutjes en bugs. Help ons de bugs te vangen? Via deze pagina kun je foutjes doorgeven. Vergeet niet te melden met wat voor apparaat (desktop, Ipad, Tablet merk, Smartphone) je een probleem ondervindt.

    Alvast bedankt!
    NMLK Technisch Team
    Jannes, Jikke en Carlo
    • 09 May om 12:55
      Beste redactie, Nadat ik mijn activiteit heb gewijzigd (kosten ingevuld voor het pontje) lijkt de titel te zijn verdwenen! Deze was ongeveer: "Rondje Liniepontje" Culemborg 10-15 km in de zon! Hier is hij te vinden: https://www.nieuwemensenlerenkennen.nl/topic-t122077.html Ik kan dit zelf niet aanpassen dus het lijkt een bug/storing te zijn. Kan dit weer hersteld worden? Mvg, Klaas
    • 09 May om 12:59
      De nieuwe titel mag worden: "Rondje Liniepontje" Culemborg 15 km in de zon!
    • 09 May om 21:48
      Mijn zelfgekozen foto bij de afbeelding komt niet in beeld. En idd is het jammer dat de uitleg van de acitiviteit na het aanklikken van "omschrijving" pas in beeld komt. Nu lijkt het een activiteit van NMLK zelf met twee grote foto's van andere activiteiten.
    • 10 May om 10:34
      Hallo lieve mensen, dank voor jullie feedback. Het probleem met de foto's wordt z..m. opgelost. Ondertussen heb ik voor jullie zelf de foto's aangepast. Omschrijving ingeklapt: Het idee is dat je als deelnemers alleen ziet wat je nodig hebt zodat je niet eindeloos hoeft te scrollen. Voorbeeld. Als ik me nog niet ben aangemeld is de omschrijvingstekst open omdat ik deze nodig heb om te beslissen of ik me wel/niet aanmeld. Als ik ben aangemeld is deze ingeklapt want ik ken de info.
    • 12 May om 16:28
      Dank je wel Marianne! Fijn dat je het ziet. We werken hier dagelijks (nu ook) aan de site. Mijn oma zei altijd als je je niet ontwikkelt ga je roesten.

Stel een vraag