Dit event is al begonnen/geweest.

Waterskiën/wakeboarden/kneeboarden via kabelbaan!

Waterskiën/wakeboarden/kneeboarden via kabelbaan!

Voorthuizen
14.00 - 16.00
Uitgelicht

Deelnemers 1 / 12 (min. 3)

Plaats:
Voorthuizen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 12

Deelnemers 1 / 12 (min. 3)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 20,00
Uitleg kosten:
Waterskiën is de voordeligste versie: vanaf 1,5 uur voor 20 euro. Als je gebruik wilt maken van een wetsuit of helm, komt er per product vijf euro per persoon bij. Zie voor het hele overzicht de website.
 

Omschrijving

De zon schijnt, het water is lekker, dus het is tijd om het water op te gaan! We gaan waterskiën, wakeboarden en/of kneeboarden aan de kabelbaan. Dit is net als achter de boot maar wordt je hier dus door de baan zelf voortgetrokken over het water. En het beste van allemaal: iedereen kan dit! Zowel jong als oud kan het water op en wordt geholpen door enthousiaste personeel. Ook kan je later komen of later besluiten alsnog een poging te willen wagen.

Daarna gaan we genieten van de zon en de recreatieplas... dus neem wat lekkers mee. Later op de avond gaan we Amerikaans Dineren / BBQ-en, maar daarvoor kan je je apart inschrijven!
https://www.nieuwemensen...hp?t=136750

Kortom, dit NMLK-evenement kan niet meer stuk mits het goed weer zal zijn! Wink
(Ik wil er een gezellige zomerse activiteit van maken waarna we lekker kunnen loungen op het strand en vindt een regenachtige dag hiervoor niet geschikt. De activiteit zal bij slecht weer verzet worden.)

Tot dan!

=> Later komen is bij deze activiteit mogelijk!
Geef het dan wel duidelijk aan mij door via een persoonlijk berichtje, anders staan we te wachten. Weet je pas op de dag zelf dat je later komt, dan graag mij een smsje sturen. Ben je aangekomen, geef een belletje. Dan heb je ons zo gevonden!

Stel een vraag