Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK Kanoën Kingsnight 2023!

NMLK Kanoën Kingsnight 2023!

Utrecht
19.30 - 00.00
Uitgelicht
Datum:
Woensdag 26 apr - donderdag 27 apr 2023 2023-04-26T19:30:00+02:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Utrecht - Utrecht
Leeftijd:
50 - 65 jaar
Uitleg kosten:
  • Unieke ervaring tijdens Koningsnacht op water en feestgedruis
  • Gratis welkomstdrankje
  • Gelijke man/vrouw (max 60/40)
  •  

    Omschrijving

     


    Kanoën & Vrijmarkt @ Kingsnight

    DIT JAAR NIEUWE LOCATIE & EIGEN CAFE
    Ieder jaar weer een groot succes. Pure fun, relaxed en een echt feestje en bezoek tijdens de bruisende vrijmarkt. In 2-persoons kano’s roeien we samen in iets meer dan 1 uur door de prachtige grachten van de binnenstad van Utrecht. Vrienden welkom! Na het varen gaan we samen chillen in een (exclusieve) bar en daarna genieten van de vrijmarkt en feesten. 
     
     


    Wie en wat! 

    • Ontvangst met gratis drankje.
    • De meeste deelnemers zijn splinternieuw en komen gewoon alleen. Maar je kunt ook vrienden vooraf aanmelden.
    • Het is geen wedstrijd en je hoeft dus niet bijzonder sportief te zijn.
    • Na het varen chillen in ons eigen exclusief cafe
    • Genieten van de uniek sfeer tijdens de Vrijmarkt
    • Dit jaar op een nieuwe kanolocatie in centrum Utrecht: uitstekend bereikbaar met OV vanaf CS Utecht.



    Reacties deelnemers NMLK Nachtkanoen Kingsnight
     


    Har: "Super bedankt Carlo en NMLK team. Het was echt super leuk ?? Very Happy!"
     

    Margje: "Topavond! Bedankt allemaal voor de gezelligheid!"
     
    Wendy: "Was super gezellig, kanovaren was echt leuk en daarna de stad in, erg geslaagd! Hopelijk volgend jaar weer Smile!"
     
    Karin: "Bedankt voor de leuke ervaring! Mijn eerste activiteit met NMLK. Smaakt naar meer!voor de gezellige avond." 
     

    Jacinta: "Top event en super leuke groep. Bedankt allemaal!! " 
     
    "Mariska:  "Het was erg leuk, gezellig en goed georganiseerd." 
     

    Joey: "Was enorm gezellig en heb een goede workout gehad! What more does one want?"  

     
    Peter: "Dit was mijn eerste activiteit en ik werd prima ontvangen en heb een hele leuke tijd gehad. Behoor nu tot de commando's hi.!" 
     

    Saskia:  "Ik vond het een geweldige avond! Bedankt! Volgend jaar weer!"  
     
    •     23 February om 15:57 Zuid-Holland
      heeft zich aangemeld.

    Uitgelicht & Aanbevolen

    Stel een vraag