Cabaretvoorstelling 'de Verbinders'

Cabaretvoorstelling 'de Verbinders'

Amsterdam
20.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 7 / 8

Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 8

Deelnemers 7 / 8

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 21,00
Uitleg kosten:
21,00 voor regulier, er is korting als je bij de VU werkt
 

Adresgegevens

Locatie:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 7 / 8

Nog 1 plek vrij

Omschrijving

Het lijkt mij een interessante en 'eens wat andere' voorstelling', wie gaat er mee? Wacht niet te lang met het kopen van een kaartje, aangezien het waarschijnlijk snel uitverkocht zal zijn:
Rob Urgert en Joep van Deudekom zijn: DE VERBINDERS!

Voel je ook de behoefte om in persoonlijk contact te komen met je medemens? Heb je zin in iets nieuws en onbekends? Wil je je weer eens laten meevoeren zonder dat weet waar je precies naar toe gaat? Kom dan naar de spectaculaire nieuwe voorstelling van Rob en Joep.

Joep van Deudekom kennen we natuurlijk uit het theater van NUHR en samen met Rob Urgert van diverse humoristische tv-series als De Kwis, Het Instituut en Wie Denk Je Wel Dat Je bent?.

Met hun hyperinteractieve en hilarische 11-stappenplan kneden Rob en Joep namelijk elke zaal vol individuen samen tot één hechte massa. Een warme groep vrienden. Dus, heb jij zin in iets heel anders? Heb je zin om weer eens nieuwe mensen te leren kennen? Nieuwe vrienden te maken? Misschien zelfs kans op een date? Wellicht je soulmate voor het leven waar je in 2064 je 40-jarige jubileum mee gaat vieren met jullie 5 kinderen en 22 kleinkinderen? Het kan. Het gebeurt. Stap uit je comfortzone en laat je meenemen in deze achtbaan van vrolijke emoties. Je bent slechts 11 stappen verwijderd van een nieuw leven.

Veelgestelde vragen

Is dit een cabaretvoorstelling?
Ja en Nee. Ja, het zijn cabaretiers en er zal gelachen worden. Nee, want het is een hele interactieve show waar het publiek op allerlei manieren bij betrokken wordt.

Het klinkt wel heel spiritueel. Klopt dat?
Nee. Je hoeft geen jurk aan. Er zijn geen waxinelichtjes en Rob en Joep haten wierook. En zalvend praten, dat kunnen ze niet eens. Dit programma is wetenschappelijk onderbouwd. Net als alles wat ze doen.

Als ik bij de voorstelling geen enkele nieuwe vriend maak, is er dan iets mis aan mij?
Denk eens aan een pepermuntje.

Doen Rob en Joep dit alleen maar om, net als de Baghwan, ook 21 Rolls Royces te kunnen bezitten?
Nee. Rob en Joep rijden allebei in een electrische Kia. En daar zijn ze heel tevreden mee.

Als ik nul nieuwe vrienden maak, krijg ik dan mijn geld terug?
Ja vanzelfsprekend. Stuur dan een mailtje naar hahaha@watdachtjezelf.nl
  •     21 April om 18:48 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     16 April om 01:05 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     01 April om 13:05 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     30 March om 11:51 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     26 March om 07:42 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     25 March om 21:24 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 March om 21:36 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag