Dit event is al begonnen/geweest.

Geocachen Bunkers in Bergen

Geocachen Bunkers in Bergen

Uitgelicht
7 / 8
Bijna vol
zon 10 aug
11.00 - 15.30
Bergen - Noord-Holland
30 - 55 jaar
€ 0,00
Uitgelicht

Deelnemers 7 / 8

Omschrijving

Wie heeft er zin om met mij het geocacherondje Bunkers in Bergen te lopen? Hij bestaat uit 15 caches en een bonus.

Ik wil graag onderweg gezellig met z'n allen picknicklunchen, dus neem lekker wat te eten en te drinken mee!

Mocht je geen ervaring hebben met geocachen, op Google is heel veel info te vinden. Wil je de app niet downloaden, maar wel gezellig meelopen en 'schat zoeken', dat mag natuurlijk ook! Ik heb zelf weinig ervaring met multi's, dus we gaan zien hoe dat gaat Wink

GC code is van de eerste: GC758Y2
We hebben een leuk wandelrondje van 8 kilometer uitgezet in Bergen rondom het oude militaire vliegveld.
Deze route gaat voor een deel over landerijen waar koeien grazen. Daarom hebben we ervoor gekozen om geen honden toe te staan op deze trial. Mocht je het rondje namelijk in 1 keer lopen moet je over het land waar absoluut geen honden zijn toegestaan. Dit is i.v.m. de Neospora Parasiet die honden bij zich dragen. Van deze parasiet kunnen de koeien ernstig ziek worden. Dat is iets wat we toch zeker niet willen. Dus vragen wij aan de hondenbezitters, laat je trouwe viervoeter thuis of sla de caches op de landerijen over. Bij voorbaat dank voor jullie medewerking