Zomeravond op De Parade - theater drankje en zweefmolen

Borrelen
Outdoor
Concerten
Festivals
Uitgelicht
15 / 18
Bijna vol
zat 25 jul
18.30 - 23.00
Amsterdam - Noord-Holland
40 - 65 jaar
€ 23,50
Uitgelicht

Adresgegevens

Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 15 / 18

Nog 3 plekken vrij

Omschrijving

** De Parade is een uniek rondreizend theaterfestival dat elke zomer ook neerstrijkt in Amsterdam. Het festival biedt dagelijks een divers programma van ongeveer 80 korte voorstellingen in theater, dans, mime en muziek, speciaal gemaakt voor De Parade en alleen daar te zien **

* Bezoekers kunnen meerdere voorstellingen per avond bijwonen dankzij de korte duur van ongeveer 30 minuten per show.

* Naast theater is er volop ruimte voor ontspanning met sfeervolle terrassen, diverse eetgelegenheden en natuurlijk de iconische zweefmolen.

* Let op: ik wil graag twee voorstellingen bezoeken:
1. Ellen ten Damme – Medusa € 13,50-,
2. Lucretia van der Vloot en Monique Klemann (Lois Lane) – Traumatherapie voor gevorderden € 11-,

* Ik stel voor om samen één voorstelling te bezoeken van Ellen ten Damme. En als je een andere (2e) voorstelling wilt zien of gewoon gezellig wilt borrelen, is dat natuurlijk ook helemaal prima.

* Het programma is al bekend, maar de timetable nog niet. Het lijkt me leuk om vroeg af te spreken, even kennis te maken en samen een hapje te eten of iets te drinken. Zodra de timetable online staat stuur ik een update en plaats ik een betaallink voor de voorstelling in de activiteit. Entreeticket kan je gelijk online aanschaffen of ter plekke (reken wel op lange wachtrijen bij de kassa.)

* De voorstellingen betaal je apart, naast je entreeticket. Het zijn populaire voorstellingen. Vorig jaar waren de voorstellingen van Ellen en Lucretia snel uitverkocht. Ik viste achter het net.

*Dus zodra de kaartverkoop start is het belangrijk om direct een kaartje te kopen. Laat ook even in de reacties weten zodra je je ticket hebt aangeschaft. Ontvang ik geen reactie, dan geef ik de plek door aan iemand van de wachtlijst **

** Laten we er samen een gezellige avond van maken en proosten op de zomervakantie **

Gezellig als je meegaat Smile
  •     Vandaag om 17:18 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     Vandaag om 17:04 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 May om 12:43 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 May om 12:17 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 May om 12:14 Flevoland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 May om 09:35 Noord-Holland