Uitgelicht

Workshop Japans Boekbinden

Creativiteit
Lezen
Schrijven

Workshop Japans Boekbinden

Creativiteit
Lezen
Schrijven
3 / 6
7 gaan misschien
min. 4
12.00 - 15.00
Amsterdam - Noord-Holland
30 - 49 jaar
€ 0,00
Uitgelicht

Adresgegevens

Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 3 / 6

Minimaal 4
Nog 3 plekken vrij

Omschrijving

BELANGRIJK! VOORDAT JE JE VOOR HET NMLK-EVENEMENT AANMELDT GRAAG EERST EEN MAILTJE STUREN NAAR BUURTWEST@OBA.NL OM JE DAAR AAN TE MELDEN (VOOR DE WORKSHOP BOEKBINDEN VAN 24 OKTOBER BIJ OBA SPAARNDAMMERBUURT).

Je hoeft niet eerst een bevestiging te krijgen om je voor dit NMLK-evenement aan te melden, maar mochten ze wel zeggen dat het al vol zit, dan graag even in de comments zetten en weer afmelden. Ik heb begrepen dat er nog voldoende plek is maar dat het ook snel kan gaan met de aanmeldingen.

Ken je dat dat je een boek te ver openslaat en dat de bladzijden aan de onderkant loslaten? Dat betekent dus dat het boek niet goed gebonden is! Heb je altijd al willen weten wat wel een goede bindmethode voor boeken is? Ik wel! Kom naar de Workshop Boekbinden met Annemieke bij de Oba in de Spaarndammerbuurt. We maken allemaal onze eigen notitieboekje, volgens een Japanse boekbinden techniek.

Het is goed bereikbaar met het OV. De workshop is van 12:00-13:30 en daarna kunnen we wat gaan drinken (en eten voor wie wil) bij Bagels & Beans vlakbij. Eindtijd is een schatting.

De tekst van het evenement:

Zelf een notitieboekje maken met als omslag prachtig sierpapier of oude stadsplattegronden van Amsterdam? Annemieke leert je in deze workshop alle ins en outs rond boekbinden!

We maken zelf een notitieboekje op A6- of A5-formaat met als omslag diverse soorten sierpapier en historische stadsplattegronden. Je leert enkele basisprincipes van het ambachtelijk boekbinden en bindt je boekje met een echte boekbindtechniek.

Ervaring is niet nodig want je krijgt stap voor stap uitleg en gaat naar huis met jouw unieke boekje.
  •     20 August om 15:53 Zuid-Holland
    Ik heb net een mailtje gestuurd en wacht nog op antwoord.
  •     19 August om 20:59 Noord-Holland
    Ja, ik heb een mailtje gestuurd. Leuk idee!

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag