Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK Splashmob (watergevecht)!

NMLK Splashmob (watergevecht)!

Amsterdam
15.00 - 15.15
Datum:
Zaterdag 18 aug 2012 2012-08-18T15:00:00+02:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Leeftijd:
0 - 0 jaar
Kosten:
€ 0,00
Uitleg kosten:
Splashmob van 15 minuten met daarna gezellig Picknicken voor de liefhebbers in het gras. De exacte coördinaten ontvang je na aanmelden
 

Omschrijving

Image


Splashmob fotos
De eerste officiele Splashmob in Nederland was een groot succes. Meer dan 150 nieuwe mensen waren van de waterpartij. Zie hier de foto's

NMLK Splashmob!
Een activiteit die je écht niet mag missen. Spontane, ludieke lastminute afkoeling met veel waterplezier! Laughing NMLK organiseert in het hartje van de hoofdstad een Splashmob (watergevecht) Doe mee en nodig al je vrienden uit via Facebook, Twitter, enz voor deze Splashmob! Iedereen kan zich voor deze activiteit gewoon gratis aanmelden en hoeft dus geen lid te zijn. Het maakt niet uit waar je vandaan komt als je maar van de partij bent! We hebben een plek gevonden met stromend water waar je ook lekker kunt chillen.

Hoe werkt de Splashmob
Op een geheime plek in het hart van de hoofdstad breekt spontaan een ludiek kort (+- 10 minuten) watergevecht los met honderden nieuwe mensen! De NMLK Splashmob. Iedereen neemt een waterpistool (supersoaker), emmer, enz mee. Wij zorgen voor het water en de honderden extra waterbalonnen. Nodig dus al je vrienden uit want we gaan samen een verfrissende tijd beleven! Laughing

Afterpicknick in het gras
Na de korte verrassende Splashmob (+- 10 minuten) gaan we gezellig picknicken, chillen en ontmoeten in het gras. Neem dus gerust wat broodjes en drankjes mee of koop deze ter plekke bij de supermarkt om de hoek voor na de Splashmob. De locatie wordt een dag voor aanvang bekend gemaakt aan alle deelnemers die zich hebben aangemeld voor deze unieke NMLK Splashmob. Tip hieronder via Facebook, Twitter, Hyves enz.

Hier aanmelden voor de adresgegevens!

> Parool kondigt Splashmob aan


Image
ImageImage
Foto's Splashmob Israel

  •      Zo 19-08-2012 02:44
    Het was super! Ook de media waren er bij met zeer leuke filmpjes en fotos. Veel media zijn helaas nogsteeds erg slecht ingelicht en praten over een facebook actie. Doen ze vaak als ze het niet weten. Maar de foto's zijn super. Een overzichtje

    Filmpje AT5
    http://www.at5.nl/gespot...museumplein

    Parool
    http://www.parool.nl/par...vecht.dhtml

    Het Ad
    http://www.ad.nl/ad/nl/5...erdam.dhtml

    Amsterdam dichtbij
    http://www.dichtbij.nl/a...kennen.aspx
  •      Za 18-08-2012 16:07
    Splashmob groot succes. 17.00 uur tv noordholland en morgen in de kranten. wij picknicken nu in park met alle watervechters. Vanavond foto op nmlk.

    Bedankt allemaal
  •      Za 18-08-2012 11:42
    DJ Miss Brown heeft speciaal voor deze Splashmob een Tropische mix gemaakt van 10 minuten. Als je deze hoort gaan we los!

    Tot straks allemaal!
    • 18 August om 12:07
      Vond t al jammer dat die v lowlands moest missen.dus super initiatief.
    • 18 August om 12:17
      Ja tuurlijk gaat ie door!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    • 18 August om 12:18
      Er komen meer mensen dan op de lijst staan. Ook niet NMLK leden zijn aangemeld en van de partij. Tot straks
    • 18 August om 12:19
      Adresgegevens voor pers staan in het rode kader in de tekst van deze activeit
  •     17 August om 19:14 Noord-Holland
    Kan me haast niet voorstellen dat dit maar 10 minuten gaat duren,.. Wink
  •     16 August om 09:21 Noord-Holland
    als het waait ga ik surfen anders ben ik er bij
    • 16 August om 09:45
      Dan ben je erbij ....
  •      15 August om 20:09 Noord-Brabant
    Zong Guus Meeuwis niet Brabantste nachten zijn lang? Smile Ik kom uit Brabant en volgens mij weten ze in NH ook wel wat een feestje is. Dus altijd leuk om alvast in de stemming te komen met iemand (uit Brabant of vanaf Utrecht) samen te reizen. Laat maar weten als je zin hebt.

    Gr
  •     15 August om 20:06 Noord-Brabant
    Tof, ik ben erg enthousiast en ben bij dergelijke activiteiten van de party. Laughing Laughing
  •      15 August om 18:57 Noord-Brabant
    Jammer dat ik deze datum niet kan. Superleuk idee. Ben benieuwd of het de media gaat halen. Laughing
    • 15 August om 19:43
      Mensen ik kan wel! De Splashmob duurt 10 minuten met daarna de Picknick. 10 minuten moet toch te zijn in een mensenleven.
  •      15 August om 18:44 Gelderland
    Jammer dat ik deze datum niet kan.
    • 15 August om 19:28
      Mensen ik kan wel!
  •     15 August om 18:34 Utrecht
    briljant!
  •     Wo 15-08-2012 13:05
    Ik neem mijn action super soccer mee van 2 euro. Ze hebben er nog genoeg!

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag