Uitgelicht

Boekbespreking met lunch

Cultuur
Persoonlijke ontwikkeling
Educatie
Psychologie

Boekbespreking met lunch

Cultuur
Persoonlijke ontwikkeling
Educatie
Psychologie
1 / 6
3 gaan misschien
min. 4
13.00 - 16.00
Utrecht - Utrecht
< 49 jaar
€ 30,00
Uitleg kosten
Ieders rekent zelf af wat er is gegeten en gedronken.
Uitgelicht

Adresgegevens

Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 1 / 6

Minimaal 4

Omschrijving

Boekbespreking en lunch

Het lijkt mij heel leuk om een boekenclub te starten en boeken te bespreken onder het genot van een lunch op een leuke, sfeervolle lokatie. Het doel is inclusiviteit dus iedereen is welkom en kan lekker zichzelf zijn.

Er is ruimte voor goede gesprekken ook. Diepgang. Alles is prima. Het gaat erom dat we open staan voor elkaar om een connectie aan te gaan en mooie boeken te bespreken bij een smaakvolle lunch.

Het is nu nog een pilot. Uiteraard hoop ik dat er animo voor is.

Deze keer zou ik graag het boek "Als alle breinen werken" van Saskia Schepers bespreken. Waarom neurodiversiteit op het werk voor iedereen nuttig is. Dit is uiteraard breder te trekken dan werk, dus voel je vrij andere dingen te delen omtrent neurodivergentie en/of boeken met dit onderwerp. Er is een luisterboek optie van dit boek ook. Graag hou ik daar rekening mee voor wie liever een luisterboek heeft.

De locatie die ik voor de lunch deze keer heb gekozen is Broei. Broei is een plek waar ze willen dat jij, je thuis voelt.
Wat tien jaar geleden begon als een koffiezaakje met kaneelbroodjes en een daghap, is inmiddels uitgegroeid tot een bruisend, plantaardig restaurant. De huiselijke sfeer en dat iedereen zich thuis moet kunnen voelen spreekt mij persoonlijk erg aan. Mooi concept.

Bevalt deze locatie voor boekbesprekingen, dan hou ik vaker een bespreking hier, maar de locatie kan rouleren in Utrecht. Broei is wel een relatief rustige plek en goed bereikbaar. Treinstation nabij, fietsenstalling en bushaltes. Parkeren kan ook in de garage om de hoek.

Ik kijk er al naar uit om gezellig met jullie te lunchen en dit mooie boek te bespreken. Wellicht ontstaat een gezellig boekencubje.

Tot snel.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag