Dit event is al begonnen/geweest.

40up Big Bang Groningen Oosterpoort

40up Big Bang Groningen Oosterpoort

Groningen
21.00 - 02.00

Deelnemers 1 / 10 (min. 3)

Plaats:
Groningen - Groningen
Deelnemers:
Min. 3 - max. 10

Deelnemers 1 / 10 (min. 3)

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 19,50
Uitleg kosten:
Entree, drankjes komen verder voordeligen rekening.
 

Deelnemers 1 / 10

Minimaal 3

Omschrijving

Het lijkt erop dat het event geen doorgang gaat vinden. Wil misschien toch nog even kijken en dansje doen op deze voorlaatste avond van 2022. Hoeft ook niet heel laat te worden, morgen nog een laat/vroeg op bed avond 😉. Beslis om 20:00 of ik definitief ga. Ik heb zelf al een kaartje, volgens mij zijn er nog genoeg.

Wie gaat er mee nog even dansje doen op de één-na-laatste dag van 2022. Nog even zingend en swingend het jaar afsluiten.
Is een erg populair concept heb ik begrepen, ben benieuwd.

Gaat door met minimaal een groepje van 4. Meer is alleen maar leuker. Bij voldoende interesse kunnen we misschien nog ergens wat eten plannen, laat maar weten.. overleggen we dat nog even. Genoeg te eten in de stad volgens mij 😉.

Info van organisatie:
Traditiegetrouw sluiten we met 40UP het jaar af met een Big Bang! Op de één-na-laatste dag van 2022 pakt 40UP zoals gewoonlijk flink uit met de vertrouwde ingrediënten van het populaire dansfeest.

Verwacht de lekkerste dansvloerkrakers, rockklassiekers, discokneiters, soulshakers, golden oldies en recente megahits, welke soepel achter elkaar gezet worden door de DJ van dienst. De originele videoclips draaien mee op de schermen, dus geen paniek als je even de juiste pasjes niet meer weet. Wegens het grote succes is er deze editie ook weer Superstijl: hèt concept waarbij feestgangers aan zet zijn en zelf de muziekstijl mogen kiezen!

Kom samen met je vrienden je jeugd herbeleven met de sterren van vroeger. De gezellige sfeer en mensen zorgen voor een geweldige avond!
Wij halen alles uit de kast om er weer een supergezellige avond van te maken en behoor je niet tot de eeuwig jonge 40-plusser? Geen probleem, iedereen is van harte welkom, want gezelligheid is de belangrijkste factor! Samen maken we er weer een knallend feestje van.
  •     23 December om 22:07 Groningen
    heeft zich aangemeld.
  •     23 December om 22:06 Drenthe
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag