Dit event is al begonnen/geweest.

7km Stevensloop Stadscross

7km Stevensloop Stadscross

Nijmegen
21.00 - 23.00

Deelnemers 3 / 8

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 8

Deelnemers 3 / 8

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 17,95
Uitleg kosten:
Kosten voor deelname aan het evenement.
 

Omschrijving

Over het evenement:
De Stevens(loop) Stadscross brengt je op plekken in Nijmegen waar je nog nooit bent geweest. Je komt ogen tekort, want je rent door de prachtig verlichte Stevenskerk, door de onderaardse gangen van de Bastei en over de vele trappen van de Nijmeegse binnenstad. De start is in het Kronenburgerpark onderaan de Roomsche voet. Aan de finish voel je je benen, want de klimmetjes zijn haast ontelbaar. Een mooie uitdaging dus! Inschrijven kan tot en met zondag 10 maart 2024, 22:00 uur.

Deelname aan de Stevens Stadscross kost 17,95. De start is op zaterdag 16 maart 2024 om 21.00 uur.

Wat gaan we doen:
We verzamelen om 20u bij de ingang van Doornroosje. Vanaf daar lopen we naar de inschrijving en gaan onze startnummers halen. Na een warming-up beginnen we met z'n allen (bij voorkeur bij elkaar staand) aan de stadscross.

Ik zou er graag een sociaal evenement van willen maken. We gaan de 7km hardlopen, waarbij we ons tempo op elkaar aanpassen en op elkaar wachten na bv een beklimming. Als je wilt kun je ook je eigen tempo lopen en je eigen gang gaan. Omdat ik het niet als een wedstrijd zie maar als een sociale sportactiviteit zal mijn tempo ook lager liggen dan mijn wedstrijdtempo. Mijn looptempo ter indicatie zal voor deze activiteit ongeveer rond de 9 km/h liggen over deze 7km afstand met dit heuvelachtige parcours.

Na afloop kunnen we ergens in de stad nog wat drinken voor de liefhebbers. Wij gaat er samen met mij deze sportieve en leuke uitdaging aan op zaterdag 16 maart?
  •     10 March om 11:52 Limburg
    heeft zich aangemeld.
  •     17 February om 17:11 Limburg
    heeft zich aangemeld.
  •     27 January om 10:10 Limburg
    heeft zich aangemeld.
  •     21 January om 20:30 Limburg
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag