Dit event is al begonnen/geweest.

Alex Roeka in Westwoud

Alex Roeka in Westwoud

Westwoud
15.00 - 18.00
Uitgelicht

Deelnemers 4 / 10

Plaats:
Westwoud - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 10

Deelnemers 4 / 10

Leeftijd:
45 - 65 jaar
Kosten:
€ 15,50
Uitleg kosten:
Entree is 15,50. Drankjes niet inbegrepen. Kaartjes zelf bestellen via de website.
 

Omschrijving

Een paar weken geleden voegde Huub van der Lubbe van de Dijk het prachtige "alleen maar dit moment" van Alex toe aan Het Groot Nederlands Songbook: https://www.youtube.com/...Y2eI3N6BMj0

Alex Roeka nam een sabbatical. Hij meende dat het na negen albums en evenzoveel theatertournees tijd was voor het maken van bergwandelingen en andere dingen die mensen met een sabbatical zoal doen. Hij ging eens een jaartje lekker van het leven genieten.
Na een tijdje sabbatical zag hij zich genoodzaakt een psychiater te bezoeken. Die raadde hem aan zo snel mogelijk weer liedjes te gaan schrijven. ‘Voort!’, luidde zijn advies.
Dit werd de titel van Alex Roeka’s tiende album.
Je leeft om te laten zien wie je bent, zei hij destijds. Hij wilde zichzelf helemaal blootgeven, in zijn liedjes verslag doen van wat het leven met hem doet. ‘Je komt nooit helemaal tot de kern, maar je kunt wel blijven proberen steeds dichterbij te komen. Het is bijna schaamteloos wat ik doe. Ik ben mijn eigen materiaal

Stel een vraag