Dit event is al begonnen/geweest.

Alice in wonderland outdoor expierience escaperoom

Alice in wonderland outdoor expierience escaperoom

Nijmegen
10.00 - 13.00

Deelnemers 6 / 6

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 6

Deelnemers 6 / 6

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 10,00
Uitleg kosten:
Kosten voor kaartje.
 

Omschrijving

Ps excuus voor de mensen die ineens toegevoegd leken en weer verwijderd zijn. Het event was zonder actie opgehoogd maar er kunnen maar 6 mensen meedoen...schrijf je vooral opnieuw in op de wachtlijst.
Alice is trapped in Wonderland and time is running out to save her! Follow Alice down the rabbit hole and enter a topsy-turvy world of adventure, intrigue and impossible things at this immersive Alice in Wonderland event.
For one day only, the streets of Nijmegen will be transforming into a giant, escape-room-style experience. Solve clues which just get curiouser and curiouser, take on mad and mischievous challenges, and uncover a dark conspiracy at the heart of Wonderland.

Ik heb met korting (totaal 40 euro) een groepsticket gekocht. Dit is voor max 6 personen. Mochten er 5/6 meegaan gebruik ik het geld voor een kop koffie/thee/wordt verdeeld.

Het voorstel is om 9.30 t verzamelen en wat te drinken. De locatie volgt 2 weken van te voren (dat hoort bij het spel). Het spel duurt 2 a 3 uur waarbij je 4 a 5 km loopt. Helaas is dit niet met echte acteurs. Het is een interactieve app die een award heeft gewonnen. Ik vermoed dat er verspreid over Nijmegen wel het eea te vinden/zoeken is. Voor mij is dit ook nieuw. Eerdere spelen krijgen goede recensies. Ik vermoed dat je in de loop der tijd vast het eea krijgt toegezonden. Mijn idee is om daarom een groepsapp aan te maken ikv voorpret of eventuele info. Al het via NMLK kan zal ik dat doen maar het is afwachten.
Vele zullen in thema gaan. Dat hoeft voor mij niet (zowel dan met z'n allen in thema). Mogelijk is het wel leuk om (minimaal) iets kleins/herkenbaars te doen dat je meespeelt. Ik vermoed (op basis van bestelling/site) dat er deze dag zo'n 50 teams zullen meedoen.

Neem een kijkje op de site voor een indruk en je vragen.
ivm beperkte plekken/reeds betaald het verzoek om bij inschrijving binnen 1 week te betalen.

Wie weet er een leuke teamnaam? Maar vooral, wie springt er mee in het rabbithole?
  •     02 October om 08:38 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 June om 21:12 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     17 June om 21:04 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 June om 20:28 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 June om 12:15 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 June om 06:50 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 June om 06:10 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 June om 23:47 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag