Dit event is al begonnen/geweest.

Amsterdam City Walk 21 km

Amsterdam City Walk 21 km

Amsterdam
10.00 - 17.00

Deelnemers 6 / 11

Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 6 - max. 11

Deelnemers 6 / 11

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 13,00
Uitleg kosten:
Inschrijf- cq. deelnamekosten. Bedrag is exclusief reiskosten en consumpties voor, tijdens en na de wandeling. Inschrijven bij Le Champion is mogelijk t/m 8 oktober of tot de deelnemerslimiet bereikt is, daarna moet je via Facebook aan een startkaart zien te komen. Je dient jezelf in te schrijven als individuele deelnemer bij Le Champion.
 

Omschrijving

============================================================================================================
Officiële inschrijving bij Le Champion is sinds 8 oktober 23:59 gesloten. Je kunt je nog aanmelden als je in het bezit bent van een kaartje. Kaartjes zijn eventueel over te nemen via de Facebook site van Le Champion / Le Champion City Walk.
Zwart meelopen wordt door mij niet gefaciliteerd, daar dit niet netjes is richting de vele vrijwilligers en de organisatie.

Heb je een kaartje? Stuur mij dan een mailtje en ik hoog het aantal deelnemers op. Sta je zonder bericht op de wachtlijst, dan ga ik ervan uit dat je geen kaartje hebt en t.z.t. van iemand op deelnemerslijst een kaartje wilt overnemen in het geval deze niet kan. In ieder geval niet zonder bericht aanmelden!
====================================================================================================================


Traditioneel getrouw organiseert le Champion jaarlijks in oktober de Amsterdam City Walk. Qua afstanden is er keuze uit de 12, 18, 21, 27 of 33km.

Wij lopen dit jaar net als vorig jaar de 21km. Deze route voert langs de mooie plekjes buiten het centrum van Amsterdam i.p.v. langs de standaard highlights en trekpleisters. We lopen door Het Amsterdamse Bos, langs de Bosbaan, verschillende parken en via de Amstel lopen we het centrum in. Ergens langs De Amstel houden we een op een terras of in een restaurant een gezellige lunchstop. Na de lunch lopen we via de grachten naar het Museumplein en via het Vondelpark bereiken we het startpunt.

Hou rekening met een wandeltempo van 5 – 5,5 km/uur tot het museumplein. Vanaf het museumplein komen alle routes samen en wordt het lastiger om lekker door te kunnen lopen.

We lopen als een groep, maar je dient jezelf als individuele wandelaar in te schrijven. Geef me even een seintje, zodra je jezelf hebt ingeschreven.

Stel een vraag