Dit event is al begonnen/geweest.

Ben Liebrand Disco Reunie Haren

Ben Liebrand Disco Reunie Haren

Haren
21.00 - 03.00

Deelnemers 2 / 20

Plaats:
Haren - Groningen
Deelnemers:
Min. 2 - max. 20

Deelnemers 2 / 20

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 21,00
Uitleg kosten:
Entree, drankjes etc voor eigen rekening.
 

Omschrijving

Ik heb een kaart en ga sowieso. Wie gaan er mee lekker dansen op mixen van meestermixer Ben Liebrand?

Let op. Ik heb begrepen dat dit event vrij snel uitverkocht is. Dus niet te lang wachten.


Special Edition!
De Disco Reünie Presenteert:
Niemand minder dan de legendarische King of Disco: "BEN LIEBRAND"

Zaterdag 30 maart is het tijd om je dansschoenen gepoetst te hebben, wij hangen de discoballen weer op in de prachtige zaal van de Rietschans en zorgen voor al jullie favoriete dance classics.

Deze speciale editie met BEN LIEBRAND!!!!

Wie kent hem niet van zijn mega mixen, hij wordt gezien als de eerste Nederlandse Dj en zelf aangeleerde mixer.

Door zijn introductie van het naadloos in elkaar mixen van dansplaten alsmede het maken van remixen, wordt hij een groot voorbeeld voor de hedendaagse dj's zoals Armin van Buren, DJ Tiesto en DJ Jean. hij heeft meerdere awards op zijn naam staan en staat nog steeds bekend om zijn Grandmixen.

Deze avond gaan wij samen met zijn perfecte beats en met jullie dansmoves voor een avond vol gezelligheid, drankjes, oude bekenden en fun fun fun.

Kom jij voor de lekkerste discohits, classics en floorfillers?

Van Relight my fire, tot Boogie Wonderland, van Show me Love tot Rainbow in the sky van verrassende throwbacks tot echte klassiekers. Alles komt voorbij!

Eén ding is zeker: stilstaan is geen optie!

Locatie: Rietschans

Datum: 30 maart 2024

Tijd: 21.00 uur tot 02.00 uur

Tickets:

Regular : 20,00 euro excl. service kosten

Doorsale: 25,00 euro
  •     27 March om 19:32 Groningen
    heeft zich aangemeld.
  •     27 February om 09:02 Drenthe
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag