Dit event is al begonnen/geweest.

Chocolade Festival Amsterdam

Chocolade Festival Amsterdam

Amsterdam
13.00 - 17.45

Deelnemers 2 / 10

Plaats:
Amsterdam - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 1 - max. 10

Deelnemers 2 / 10

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 10,00
Uitleg kosten:
De kosten zijn voor een early bird ticket. Aan de deur kost een kaartje 15 euro.
 

Omschrijving

Wie wilt er net als ik liever niet leven in een wereld zonder chocolade? Toch is het niet zeker dat chocolade altijd zo makkelijk te verkrijgen zal zijn. Tijdens Chocoa Festival komen wij meer te weten over de toekomst van chocolade en krijgen wij antwoord op al onze vragen over cacao en alles wat daarbij komt kijken.

Op Chocoa Festival leren wij onder andere over het proces van cacaoboon naar chocoladereep, proef enorme verscheidenheid aan smaken van goede cacao en betere chocolade, in combinatie met wijn, koffie of speciaalbier bij één van de wel 75 stands. Alles wat wij ooit wilden weten over de magische wereld van chocolade is te vinden op dit festival en de site. Gaan jullie gezellig mee om lekker te proeven? Er is voldoende lekkers. Een luxe proeverij kan voor 3,50 extra naast het reguliere ticket. Mensen met een ticket kunnen eerder zich inschrijven voor de proeverij. Nadere informatie hierover moet ik nog ontvangen of het van te voren erbij geboekt moet worden of ter plaatse. Ik hou jullie hierover op de hoogte zodra ik meer weet.

Na afloop kunnen we wel in Utrecht een hapje eten bij Le Connaisseur voor de liefhebbers. Ik ben een voucher daarvan voor een 4 gangen menu a 16,50 p.p. excl. drankjes en eventuele toeslagen. Er zijn al mensen die zich later bij ons voegen vernam ik. Geef ff aan of je ook mee wilt eten, dan reserveer ik tegen 20 uur, zodat we met speling hebben om met de trein terug te kunnen naar Utrecht en dan lopen naar de Oude gracht. De choco is dan ook weer wat gezakt voor een maaltijd. Voor wie mee wilt eten.

Inmiddels is het aantal deelnemers voor het etentje vol. 10 kunnen max. mee. 2 voegen zich later bij ons dus compleet dan.

Stel een vraag