Culinaire wandeling - Berkel en Rodenrijs

Culinaire wandeling - Berkel en Rodenrijs

Berkel En Rodenrijs
18.30 - 22.15

Deelnemers 4 / 12 (min. 6)

Plaats:
Berkel En Rodenrijs - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 6 - max. 12

Deelnemers 4 / 12 (min. 6)

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 75,00
Uitleg kosten:
Incl. een 4 gangendiner en 4 bijpassende drankjes
 

Adresgegevens

Website:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Locatie:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 4 / 12

Minimaal 6

Omschrijving

Het duurt nog even, maar wie heeft er zin om samen met mij en een gezelschap van culinaire wandelaars een mooie door de weekse lente donderdagavond op stap te gaan?

Als je jezelf aanmeldt en het bestelproces doorlopen hebt, ontvang ik graag je FoodLaRoute bestelnummer (staat bovenaan de factuur), zodat ik de organisator van FoodLaRoute kan vragen jou te koppelen aan mijn bestelnummer (de hoofdboeker). Dan zitten we gezellig bij elkaar aan één of meerdere tafels Smile

Omschrijving: Food La Route
Geniet samen met je gezellige gezelschap van een bijzondere avond uit, lekker dichtbij huis. Speciaal hieraan is dat je een 4-gangendiner krijgt, waarbij je elke gang in een ander restaurant eet.

Zo kun je op 1 avond van 4 verschillende restaurants proeven. Bij elk gerecht, zit je in een totaal andere sfeer en dat maakt het wel erg leuk. Als je binnenkomt, bij het eerste restaurant krijg je een mooi voorgerecht en zelfs een bijpassende wijn (net als bij het tussen- en hoofdgerecht daar krijg je ook een bijpassende wijn, bij het nagerecht krijg je een lekkere kop koffie). Dat smaakt naar meer én dat krijg je ook in de andere restaurants. Je wandelt na elk gerecht, door de sfeervolle straten. Om je heen zie je mensen met een grote glimlach op hun gezicht omdat zij, net als jij, ook zo genieten. Bij elk restaurant waar je komt word je gastvrij ontvangen en is er meteen een warme sfeer. Het eten is daarbij ook superlekker. Het wordt een gezellige en speciale avond, dat is zeker.

Leuk dat je meegaat!
  •     06 April om 15:10 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     13 March om 16:13 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 January om 22:31 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     01 January om 14:17 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     30 December om 13:28 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     29 December om 16:29 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     05 November om 14:36 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag