Dit event is al begonnen/geweest.

Dat doet tie anders nooit! Workshop + borrel

Dat doet tie anders nooit! Workshop + borrel

Nijmegen
15.00 - 21.00

Deelnemers 2 / 30 (min. 4)

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 30

Deelnemers 2 / 30 (min. 4)

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 25,00
Uitleg kosten:
Afhankelijk wat je uitgeeft Smile
 

Deelnemers 2 / 30

Minimaal 4

Omschrijving

Update: 20170326: Heerlijk terrasweer...zondagmiddagborrel op het terras
Aansluiten mag nog Smile

update 20170323: helaas te weinig animo voor de workshop, deze is dan ook per direct gecanceld..blijft nog over: de borrel.
Het belooft een stralende dag te worden.. dus ik zeg, kom gezellig, gaan we een heerlijk terrasje opzoeken en een drankje op het mooie voorjaar doen.

Tot zondag Very Happy

update 20170308: pfff... de datum nadert.. genoeg deelnemers voor de borrel... nog niet genoeg voor de verrassingsactiviteit. Wat nu (?) denk je dan..uh, sorry, denk ik dan Wink verrassingsactiviteit definitief schrappen of toch nog een laatste poging wagen. Inmiddels contact genomen met de betrokkenen partijen en in overleg besloten om de verrassing geen verrassing meer te laten zijn. Kortom, ik ga bekend maken wat de verrassingsactiviteit inhoud.

Meer eerst wil ik de deelnemers die het wel aandurfden om "zomaar" mee te doen met een activiteit waar een gedeelte niet van bekend was hartelijk danken voor hun vertrouwen en avontuurlijke inzet. Dank daarvoor !

Dan nu (tromgeroffel, grootste stilte) de bekendmaking van de verrassingsactiviteit! TSJAKKA! Sorry, Haka!
Tijdens de borrel gaan we een momentje inlassen voor een Haka workshop. Meedoen? Aanmelden mocht je dat nog niet gedaan hebben en direct het verschuldigd bedrag overmaken ( zie betalingsinfo/ update)

Doe je mee?

update 20170208: Eindelijk word het lange wachten beloont....hier is dan de lang verwachte info over deze "mysterieuze" activiteit "Dat doet tie anders nooit".

Sinds mijn lidmaatschap bij NMLK (aug. 2014) had en heb ik nog nooit een borrel georganiseerd. Kortom, ik was opzoek naar een leuke en speciale reden om eens een borrel te organiseren via dit leuke platform...vandaar dat er nog zoveel onduidelijk was...reden, locatie etc. . Dus om niet zomaar een borrel te organiseren werd dit idee geboren.

En dan gebeurd er iets waar ik niet op rekende...enthousiaste reactie en vele aanmeldingen. WAUW...dank jullie wel hiervoor!
Dankzij jullie o.a. lieve, enthousiaste reacties en aanmeldingen ben ik opzoek gegaan naar iets extra's...maar dit extra's zal niet in zijn geheel prijs gegeven worden....want de activiteit heet ten slotte niet voor niets...dat doet tie anders nooit Wink

Wel hoop ik voldoende info te geven omtrent deze activiteit dat jullie net zo enthousiast/ nieuwsgierig en geprikkeld blijven om mee te doen.

Trefwoorden/ omschrijving "extra" activiteit:
Cultuur
uitdaging/ grensverleggend/ buiten je comfortzone
Lachen....maar toch ook serieus
kleding: casual
Conditie: Niet vereist
Afhankelijk van het weer: buiten/ binnen.
Tijdsduur verrassingsactiviteit +/- 60 min.

Na afloop is er nog voldoende gelegenheid om na te praten en wat te drinken....en als de planning goed verloopt is er zeker de gelegenheid om even wat "moed" in te drinken Wink

Ik zeg...tot dan? Ik hoop het..want ik heb er 100% zin in !


okt. 2016

Soms heb je een idee...en dan denk je bij jezelf...JAAA, dat ga ik doen.

Maar wat gaan we doen (als jij je aanmeld natuurlijk Wink ) ... dat is nog een verrassing.
Zelfs over de datum en tijdstip twijfel ik zelfs nog. Kortom die zou nog wel eens gewijzigd kunnen worden... naar voren, of toch nog iets verder weg. Tja...

Nu denk je waarschijnlijk, maar als er zoveel onduidelijk is, waarom de activiteit er dan al opzetten? Tja, sommige goede ideeën vergeet ik simpelweg gewoon weer en op deze manier niet Wink

Kortom... durf jij het samen met mij aan en je te laten verrassen?

En ach, mocht je het tegen die tijd het toch niks vinden als het duidelijk is wat we gaan doen. Dan kun je natuurlijk jezelf weer gewoon afmelden..Maar.. je mist dan wel wat !

Ik zeghu... tot dan? Wink

Stel een vraag