Dit event is al begonnen/geweest.

Efteling - Zeven Mijls Zomer

Efteling - Zeven Mijls Zomer

Kaatsheuvel
10.00 - 00.00

Deelnemers 2 / 15

Plaats:
Kaatsheuvel - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 1 - max. 15

Deelnemers 2 / 15

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 32,00
Uitleg kosten:
Efteling Poortpas. Als er online besteld wordt is de prijs € 32,= i.p.v. € 35,=
 

Omschrijving

event
Ik heb een rondvraag gedaan onder de deelnemers over het eventueel verlaten van de aanvangstijd en heb van nagenoeg iedereen al een reactie gehad.

De meesten geven aan toch graag om 10.00 uur bij De Efteling te willen zijn en ook wel samen te willen parkeren, dus denk ik dat het volgende het makkelijkste is:

Degenen die om 10.00 uur naar De Efteling willen verzamelen om 9.00-9.15 uur op de carpoolplaats bij de Bushalte van Loon Op Zand, gelegen aan de kruising van de Midden-Brabantweg en de Hoge Steenweg te Loon Op Zand. Van daar kunnen we gezamenlijk carpoolen naar De Efteling of de bus pakken van 9.30 uur, zodat we rond 9.45-10.00 bij de ingang van De Efteling zijn.

Voor degenen die met de bus komen, verzamelen we ook om 10.00-10.15 uur bij de kinderwagen uitgifte (net achter het entreegebouw aan de linkerkant).

Voor degenen die later willen komen, verzamelen we nogmaals om 12.00-12.15 uur, op het plein net achter het entreegebouw, bij de kinderwagen uitgifte (net achter het entreegebouw aan de linkerkant).

Dus:
Groep 1 (Auto): 9.00-9.15 uur verzamelen bij de carpoolplaats te Loon Op Zand.
Groep 2 (Busreizigers): 10.00-10.15 uur verzamelen de kinderwagen uitgifte.
Groep 3 (Eigen vervoer): 12.00-12.15 uur verzamelen de kinderwagen uitgifte.

Hierna kunnen we allen gezamenlijk De Efteling gaan 'verkennen'.

Ik snap ook goed dat we niet de gehele dag als totale groep alles zullen gaan doen. Hier en daar zullen kleinere groepjes zich afsplitsen, en dat zien we dan wel. We kunnen dan ook met enige regelmaat afspreken bij het een of andere terras of een attractie om van daar weer gezamenlijk verder te gaan.

Degenen die 's avonds willen gaan, kunnen dat doen wanneer hij/zij dat willen. Degenen die gecarpooled hebben, kunnen dat uiteraard het beste doen in overleg met de anderen die met hun meegereden zijn. De bussen vertrekken 's avonds na 22.00 uur om 13 over het hele en halve uur vanaf de bushalte bij De Efteling terug naar de Carpoolplaats waarbij de laatste bus die rechtstreeks naar die carpoolplaats teruggaat om 23.43 uur vertrekt (dus 22.13, 22.43, 23.13, 23.43).

Geef a.u.b. nog wel even aan mij door of je bij de 1e, 2e of 3e groep, zodat ik weet wanneer we compleet zijn. Het zou vervelend zijn als er ergens iemand alleen achter blijft Wink
Geef zo mogelijk ook je mobiele nummer aan mij door zodat ik je, bij eventuele vertragingen, kan bereiken.

Mocht je de groep toch onverhoopt mislopen, neem dan a.u.b. contact met mij op. Ik ben de gehele dag mobiel bereikbaar. Soms misschien even wat moeilijker uiteraard wanneer we in een attractie zijn, echter gemiste oproepen worden teruggebeld en op sms of whatsapp wordt ook gereageerd.

Ik hoop dat iedereen veel zin, plezier, lol en goed weer meeneemt!!
Tot zaterdag 18 augustus!!


---------------


Zeven Mijls Zomer.

Kom extra lang genieten in de Efteling!
Van 9 juli t/m 26 augustus 2012 is het Zeven Mijls Zomer in de Efteling. Het park is dan dagelijks tot maar liefst 20:00 geopend en op de zeven zaterdagen zelfs tot 24:00!

Volop tijd dus voor een extra rondje in uw favoriete attractie.

Nieuw: het Zeven Pleinen Festijn.
Zeven weken lang is het elke zaterdagavond op zeven pleinen feest in de Efteling!
Hartveroverend straattheater, een zomerse cocktail van festival en sprookjes, wonderlijke ontmoetingen en betoverende lampionnen overal om je heen.


Ik wil hierbij graag gebruik maken van de Efteling Poortpas.

De Prijs online is € 32,= i.p.v. € 35,=.
Ik stel daarom voor dat ik voor iedereen die mee gaat in 1x online de kaartjes bestel. Dit hoeft uiteraard niet, als je zelf je kaartje wil kopen, mag dat ook.
Over betaling e.d. spreken we t.z.t. nog wel wat af...

Stel een vraag