Dit event is al begonnen/geweest.

Fotografie workshop 'back-to-basics'

Fotografie workshop 'back-to-basics'

Nijmegen
13.00 - 16.00
Uitgelicht

Deelnemers 8 / 9

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 9

Deelnemers 8 / 9

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Fotografie workshop 'Back-to-Basics'.

Ben jij gek op fotograferen? Fotografeer je echter alleen maar op de automatische stand of op de halfautomaat? Tijd om daar verandering in aan te brengen en je hobby naar een hoger niveau te tillen!

In een paar uurtjes tijd leg je je de basisprincipes van fotografie uit. Belichting (diafragma, sluitertijd, ISO), witbalans, objectieven, scherpstellen etc. Ik. ben zelf beroeps cameraman, vakfotograaf en oud ROC docent en vind het leuk mensen te begeleiden.

Wat heb je nodig om deel te nemen? Een camera! Maakt niet uit of het een compactcamera is, een spiegelreflex, een bridgecamera of een systeemcamera; zolang er maar een handmatige stand op zit (De M). Je hoeft de werking nog niet te begrijpen (dat ga ik je leren), maar je moet thuis alvast wel even kijken naar hoe je jouw camera handmatig instelt. Je kunt dus voor de workshop al je diafragma handmatig instellen, je sluitertijd en je ISO; al begrijp je nog niet wat je ermee kunt. Als je de juiste knopjes maar weet te vinden...

De workshop doe ik bij mij thuis in Nijmegen Noord. Klein groepje. Ongeveer twee uurtjes theorie en -als het weer het toelaat- nog even een uurtje buiten in het park oefenen.

Voor dingen die allergisch zijn? Er loopt hier wel een -uitermate vriendelijke- zwarte Labrador rond genaamd Moos, maar naast het geven van veel poten doet hij niets...

Ik zorg ook voor koffie, thee, water en eventueel iets fris.

Leuk als je meedoet! Tot 6 november? Hou het scherp.... Wink
  •     06 November om 09:27 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     31 October om 12:53 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     29 October om 21:40 Limburg
    heeft zich aangemeld.
  •     29 October om 19:23 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 October om 20:29 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 October om 12:49 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 October om 18:29 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 October om 18:19 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     11 October om 18:17 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 October om 18:08 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     11 October om 18:06 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     11 October om 18:06 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag