Dit event is al begonnen/geweest.

Haaaaaj yah!

Haaaaaj yah!

Den Bosch
19.15 - 21.30

Deelnemers 1 / 6 (min. 4)

Plaats:
Den Bosch - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 6

Deelnemers 1 / 6 (min. 4)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 40,00
Uitleg kosten:
wat je bestelt
 

Deelnemers 1 / 6

Minimaal 4

Omschrijving

Betekent "smakelijk eten" int Japans.
Of "goedendag".
Of "de bibliotheek is gesloten".
Ik weet het eerlijk gezegd eigenlijk niet.

Japan, het land van de reizende zon.

De japanners weten het al duizenden jaren. Al ver voordat Mart Smeets studio sport presenteerde.
Moeilijke beslissingen moet je niet nemen op een lege maag.

Eerst een rijsttafel en dan aan de gang...Pearl habor bombarderen ofzo.
Het begon natuurlijk allemaal met de heroïsche ninja's 2000 jaar geleden. Schimmen in de nacht die trots waren op hun ster.
Later werden de ninja's geüpgraded naar Samoerai's. En zoals altijd als je niks hoeft te doen voor een promotie bakt men er uiteindelijk niks van.

Met het verdwijnen van deze Samoeraiklasse in de 15e eeuw moesten er ook andere gerechten verzonnen worden.
De kat, hond en chinchilla's waren wederom veilig.

Amerikanen hadden burgers, de Duitsers wienerschnitzel en bradwursten.
Belgen de frieten en italianen de pizza's en de fransozen eten kaas ver-ver-ver over de uiterste houdbaarheid datum.

De japanners waren inmiddels met 127 miljoen en kregen de opdracht om allemaal unieke gerechten te verzinnen.
Het zal je niet verbazen dat de gemiddelde menukaart in een Japans restaurant 50000 pagina's beslaat.
Vis is de hoofdmoot en precies wat ik zelf niet lust.
Er staat echter ook vlees en vegetarisch op de menukaart...mits je hem kunt lezen dus.
Ik heb wat research gedaan naar de beste Japanner in Den Bosch en de eerste die ik het vroeg had meteen een antwoord (de tweede trouwens weer niet)

Het is levensgevaarlijk en nie goedkoop, zilioen euro ofzo, dus ik doe het maar 1 keer dit jaar.

Ik ga het meemaken. Wieweet heb jij ook zin.

Stel een vraag