Dit event is al begonnen/geweest.

Ja maar, omdenken Theatershow

Ja maar, omdenken Theatershow

Nijmegen
20.00 - 22.00

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 1 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
30 - 49 jaar
Kosten:
€ 26,00
Uitleg kosten:
Kosten zijn voor de ticket 1ste rang. Aanmelden is overmaken! Uiterlijk 3 februari ga ik de tickets bestellen. Als ik per persoon losse e-tickets krijg kan ik deze op verzoek per e-mail toesturen. Consumptie is voor eigen rekening.
 

Omschrijving

Helaas, voorstelling is uitverkocht. Tickets misschien nog verkrijgbaar via marktplaats, of contact opnemen met de schouwburg zelf...je weet het ten slotte maar nooit Smile

Wie de show eenmaal heeft meegemaakt, weet: de Omdenken Theatershow is alles. Zoals één van de bezoekers het uitdrukte: ‘Ja-maar zal nooit meer klinken als vroeger.’

Voor de pessimist is het glas half leeg, voor de optimist halfvol. Omdenken gaat uit van een derde benadering: waar is de kraan?
De Omdenken Theatershow was de afgelopen twee theaterseizoenen een absolute hit. Bestsellerauteur Berthold Gunster, bekend van o.a. ‘Huh?! De techniek van het omdenken’.

Deze nieuwe theatershow getiteld: ‘Lastige kinderen? Heb jij even geluk’ trekt nu weer avond aan avond volle zalen. Op deze avond wordt op een vermakelijke wijze het verschil duidelijk gemaakt tussen ja-maar- gedrag en ja-en-gedrag.
Met kinderen omgaan: het valt niet mee. Het kan leiden tot frustratie en soms zelfs wanhoop. Tegelijkertijd zijn kinderen natuurlijk een onuitputtelijke bron van liefde en avontuur. De oplossing: stop met opvoeden en maak van een gebrek een talent. Lastig gedrag is niets anders dan ruwe energie en ongestuurd verlangen, zo luidt de boodschap van auteur Berthold Gunster en acteur Dion Vincken in De ‘Lastige kinderen? Heb jij even geluk’ Theatershow. En zeker niet onbelangrijk….ondanks dat we “volwassen” zijn blijven wij natuurlijk kind van onze ouders en die verstandhouding loopt ook nog niet altijd even soepel Wink

Het wordt een verfrissende avond om over na te denken, maar er mag ook vooral gelachen worden. Het is én een avondje uit én een goed verhaal. Het is een wervelende mix van cabaret, lezing, show en workshop. Nog nooit was leren zo theatraal, nog nooit was theater zo leerzaam. Alles bij elkaar een onvergetelijke ervaring. Omgaan met kinderen zal nooit meer hetzelfde zijn. Kortom, of je nu wel of geen kinderen hebt, er veel of juist weinig mee te maken hebt….eens in de zoveel tijd komen we in aanraking met hun. Het is in ieder geval een avond die je wellicht nieuwe invalshoeken geeft.

Ik ben reuze benieuwd naar deze nieuwe show, hopelijk jij ook. Dus meld je aan en we gaan er een leuke en gezellige avond van maken en na afloop kunnen we nog even rustig na babbelen onder het genot van een drankje.

Stel een vraag