Dit event is al begonnen/geweest.

Kasteel De Haar Country & Christmas fair

Kasteel De Haar Country & Christmas fair

Utrecht
13.00 - 21.00

Deelnemers 1 / 5 (min. 2)

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 2 - max. 5

Deelnemers 1 / 5 (min. 2)

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 16,00
Uitleg kosten:
De kosten zijn voor een regulier ticket excl. servicekosten. ANWB leden kunnen korting krijgen zag ik. Aan de kassa is het duurder. Via de ANWB is het voordeligst 15.50 geen bijkomende kosten mits je geen parkeerkaart nodig hebt a 6 euro.
 

Omschrijving

Van 21 tm 26 november is de Country en Christmas fair in het betoverende kasteel De Haar in Haarzuilens. Er zijn diverse kraampjes en een rondleiding in het kasteel is zelfs mogelijk. Kaarten zijn verkrijgbaar via de site: https://www.countrychristmasfair.nl

Kom alvast in de kerststemming op deze beurs. Wie gaat er mee?

Er zijn daar gelegenheden om te pinnen en te lunchen, maar neem voor de zekerheid toch een klein bedrag aan cashgeld mee. Dit jaar zijn er extra horecagelegenheden en een pendelbus dienst a 2,50 euro p.p.

Grote tassen en rugzakken zijn niet toegestaan. Een klein tasje wel. Ik adviseer om daar een stoffen tasje in te doen voor de aankopen.

Om het knus en persoonlijk te houden zo richting de feestdagen, naast overzichtelijker, hou ik de groep op 10 mensen maximaal. Meld je dus snel aan als je graag mee wilt, want vol is echt vol!

Stel een vraag