Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Chronicles of Crime (Bordspel)

LAST MINUTE: Chronicles of Crime (Bordspel)

Zevenhuizen
19.30 - 22.30

Deelnemers 1 / 6 (min. 4)

Plaats:
Zevenhuizen - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 6

Deelnemers 1 / 6 (min. 4)

Leeftijd:
35 - 59 jaar
Kosten:
€ 4,00
Uitleg kosten:
Bijdrage voor het spel, omdat elk scenario maar één keer te spelen is en ik zo steeds het vervolg kan aanschaffen voor weer een avond spelplezier met een nieuw avontuur!
 

Deelnemers 1 / 6

Minimaal 4

Omschrijving

Ik hou van spelletjes en dit is toch wel een hele gave reeks bordspellen. Elk spel bestaat uit een paar scenario's, die erg uitdagend zijn om te spelen, maar ook eigenlijk maar één keer te spelen zijn. Daarom koop ik steeds weer een nieuwe en organiseer ik weer een nieuwe avond! Vanavond spelen we het laatste spel van 1600 uit de Millenium Series van Chronicles of Crime! Daarna ga ik eindelijk de laatste kopen, 2400 (die draait om de toekomst!).

Chronicles of Crime is een coöperatief adventure spel, waarbij we samen een misdaad oplossen. Het spel wordt gecombineerd met een app op de tablet, waarmee je mensen kunt ondervragen en zaken onderzoeken. Daarnaast kun je met je telefoon in zo'n VR bril verschillende ruimtes onderzoeken. Er bestaan vele versies van dit spel, zoals de Millenium Series, elk met hun eigen scenarios die zich in een specifieke tijd afspelen.

Het ziet er enorm tof uit en de verhalen zitten fantastisch in elkaar. Net als bij een Escape Room speel je tegen de klok en na maximaal 90 minuten dienen we de oplossing gevonden te hebben. We hebben inmiddels al diverse scenario gespeeld en het blijft ingewikkeld om het hele plot te achterhalen. Het spel wijst zich vanzelf, is super leuk om samen op te lossen en er zijn echt wel meerdere spelers nodig, want alleen kom ik er niet uit.

Tijdens het spel vinden we steeds nieuwe aanwijzingen over mensen, locaties en voorwerpen, waarbij het speelveld steeds groter en ingewikkelder wordt. Echt heel gaaf spel om te spelen! Kortom, wie heeft er zin in een avondje puzzelplezier en helpt me om het volgende mysterie op te lossen?

Er zijn wederom koffie, thee, water, hond en een kat aanwezig. Zorg zelf voor wat lekkers of als je iets speciaals wilt drinken.
  •     02 March om 10:23 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     02 March om 09:32 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag