Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Heerlijke wraps met lekker toetje en wandeling

LAST MINUTE: Heerlijke wraps met lekker toetje en wandeling

Delft
18.00 - 21.30

Deelnemers 6 / 6

Plaats:
Delft - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 6

Deelnemers 6 / 6

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Hoi,

leuk als jullie weer komen !

Aanstaande donderdagavond kook ik weer lekker. Deze keer weer eens heerlijke wraps.

Er is een stokbroodje met kruidenkaas en een soepje vooraf. Net als altijd serveer ik er salade bij met frisse rouwkost.
Je kunt je wrap zelf voorzien van de vulling op basis van kip, paprika en fijne groenten. Voor de vegetariers is er een variant mogelijk. Geef dat dan even aan me door. Als ik er aan gedacht heb is er vers geperste sinaasappelsap. Water met een schijfje limoen in de waterkan. Vaak koken we ter plekke samen. Ik probeer echter alles op tijd al klaar te hebben staan.

De laatste keer was het weer erg gezellig, was het zelf samen te stellen toetje heerlijk, en ontving ik nog 6 pluimen ook Smile Bedankt daarvoor !

Er kwamen weer leuke gesprekjes van alledag op gang en dat schepte meteen een fijne sfeer, gelach en een vriendschappelijke band onder het genoegen van thee, koffie, en een (alcoholvrij ) biertje of fris na.

Na het eten kwamen we afgelopen keer niet eens toe aan een spelletje scrabble of rummikup of een wandeling. Kun je nagaan, het was supergezellig, we hadden weer leuke gespreksstof en we hebben gelachen.

Echt weer een supergezellige avond. 21u00 ...21u30 loopt soms uit naar iets later.
Dat is altijd goed. Ook al ga je na tien minuten weg. Voel je vrij.

Kom je ook ? We betalen als je hebt mee-gegeten met een paar euro samen de getoonde kassabon van Appie Heijn, dat komt meestal uit op iets tussen de 3,50 en 7,00 euro.

Er is voldoende ruimte aan een ruime tafel en vrije gratis parkeerruimte.

Tot donderdagavond ?
Ik zie weer uit naar weer zo'n gezellig avondje.
Kom je iets later ? Geen probleem, we wachten op je.


Groetjes Paul. telefoon 0648875980
  •     19 January om 08:54 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 January om 16:04 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 January om 15:57 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 January om 15:51 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 January om 15:50 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 January om 14:52 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag