Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: One-woman-show De luis in de pels

LAST MINUTE: One-woman-show De luis in de pels

Middelburg
14.00 - 16.00

Deelnemers 1 / 4 (min. 2)

Plaats:
Middelburg - Zeeland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 4

Deelnemers 1 / 4 (min. 2)

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Deelnemers 1 / 4

Minimaal 2

Omschrijving

Deze Zeeuwse Babbelaar (Sylvia van Doorn) gaat het theater in! Met liedjes, Healing Voice, storytelling, poëzie, dans, en een heleboel magie gedrapeerd in een dikke laag ontwapenende openheid en rauwe eerlijkheid ✨

Toegang is GRATIS! Ik wil je vragen om jouw eigen vrijwillige bijdrage te kiezen die goed voelt voor jouw hart! Hiervoor staat "de hoed van overvloed" klaar na de voorstelling.

Om de mooiste, de meest inspirerende en liefdevolle, de lekker triggerende, uitnodigende, alles delende, open, verbazingwekkende en heerlijk vrije 'Luis in de Pels' te kunnen zijn trekt Sylvia álles uit de kast!

Wat is een 'Luis in je Pels'?
Iemand die lekker in je warme cosy vachtje durft te gaan zitten en fijntjes te prikken waar je het niet verwachtte. Zo iemand die je jeuk geeft. Luizen laten je nooit koud. Je houdt er van of niet. Daar zit weinig tussen. Brutally honest, eerlijk en rauw, dat mag je van een Luis verwachten.

Geen doekjes voor 't bloeden, just let it flow!
Ben jij er bij? We kijken er naar uit om je daar te ont-moeten! ♥️
Na de voorstelling is er tijd voor een drankje en een hapje. Drankjes (pauze en na afloop) betaal jij zelf, op het hapje trakteert Sylvia!

Tijdens de after party is er gelegenheid voor 'meet-die-griet, knuffels (ja heerlijk!) en bijkletsen. Om 17.30 uur sluiten we de borrel af.

Parkeren: Op zondag is het gratis parkeren in Middelburg. De parking van de Schouwburg (aan het Molenwater) heeft veel plaats, maar ook de Dam biedt plaats. (beiden 5 minuutjes lopen tot het Minitheater) Wanneer die niet lukken is er altijd nog de parkeergarage Kousteensedijk (niet gratis)(ongeveer 15 minuutjes lopen). Zorg dat je op tijd in Middelburg bent om je auto kwijt te kunnen en op tijd in het theater te zijn.

Sylvia "Iemand vroeg me laatst: "Wat is jouw doel met deze show?" Na even nadenken wist ik het: Ik wil dat iedereen nadien naar huis gaat met het hart een beetje verder open dan toen ze binnen kwamen! Daar ga ik voor, met alles dat ik ben en doe.

Tot de 21ste mei! Sylvia van Doorn, Storyteller & LovePreacher"

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag