Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Wandelen op het prachtige eiland Marken

LAST MINUTE: Wandelen op het prachtige eiland Marken

Marken
13.00 - 17.00

Deelnemers 4 / 10

Plaats:
Marken - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 1 - max. 10

Deelnemers 4 / 10

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Heb je zin om een keertje gezellig over t mooie eiland Marken te wandelen met een leuke groep? Ga met me mee en ik laat je alle mooie plekjes zien van "mn" eiland. Smile
Dit wordt mn laatste activiteit bij NMLK dus ik wil dr een leuke gezellige dag van maken.

Een rondwandeling over de dijk van Marken is ongeveer 10 kilometer maar die kunnen we ook iets bekorten zodat ik jullie alle idyllische houten huisje en mooie plekjes kan laten zien die dit voormalige vissers eiland rijk is. Hollandscher kan t haast niet. Smile

http://europaenfotos.com...ark_25.html

Marken bestaat uit een aantal buurtschappen ook wel een "Werf" genoemd die voornamelijk op oude terpen zijn gebouwd. Verder heeft het een leuke haven waar t prima vertoeven in op de terrasjes en waar we na afloop nog even wat kunnen eten of drinken.

http://zuiderzeepad-blom...014_13.html

Tip OV wandelaars: Na de wandeling kun je ook nog de boot (Marker expres) naar Volendam nemen. (7,95) Dat is een erg leuke vaart van 25 minuten. Vanaf Volendam kun je dan de bus terug naar Amsterdam CS nemen. Onderweg kun je ook even uitstappen bij Broek in Waterland. Loop dan via het Havenrak en achter de kerk langs. Dat is zeer de moeite waard als je van mooie oude 17de eeuwse huizen houd.
  •     10 September om 14:09 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     10 September om 12:57 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 September om 09:16 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     09 September om 23:46 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 September om 23:31 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 September om 21:49 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag