Dit event is al begonnen/geweest.

LAST MINUTE: Zeilen op Loosdrecht

LAST MINUTE: Zeilen op Loosdrecht

Loosdrecht
14.00 - 21.00

Deelnemers 4 / 5

Plaats:
Loosdrecht - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 5

Deelnemers 4 / 5

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
Valk huren van 14-21 uur is 60 euro inclusief zwemvesten etc. Hou eventueel rekening met extra kosten voor een drankje/hapje eten. Extra betaald geld bij meer deelnemers betaal ik terug.
 

Omschrijving

Het wordt morgen middag heerlijk zeilweer met een fijn briesje en afwisselend zon en een wolkje. Dus wie heeft er zin om op de Loosdrechtse plassen te zeilen? We vertrekken vanaf de eerste plas. Het lijkt me leuk om ergens aan te leggen voor een pauze met snack/drankje/picknick. Neem zelf ook wat te drinken / snacken mee.
Ervaring is niet noodzakelijk, ik kan het bootje zeilen. Er wordt natuurlijk wel van iedereen verwacht dat hij/zij af en toe een lijntje vast houdt.
Het is super last minute en doordeweeks, dus heb nog niet gereserveerd. Bij 2 aanmeldingen zal ik reserveren. Er zijn nog bootjes. Een Valk kost 60 euro/boot, afhankelijk van hoe lang we gaan.
Voor de niet zeilers: een valk is een open zeilbootje (waar dus soms een druppel water in kan komen). Het zijn gemakkelijk te besturen bootjes en ruim genoeg voor 5 max 6 personen. Geef ajb je ervaring door, zodat de boten fijn verdeeld kunnen worden (schipper/ co-schipper/ bemanning/ ballast Wink ).

Voorbereiding/ meenemen (advies): Schoenen met rubber zolen, die niet afgeven (dus niet zwart). Alle kleding moet tegen een spetter water kunnen (of een plons als je naast de boot stapt). Neem een trui/sjaal mee voor het geval het afkoelt. Op het water kan het een paar graden frisser aanvoelen. Leg in de auto/op de kant een setje reserve kleding (voor die mogelijke plons...Wink ). Afhankelijk van de laatste voorspellingen kunnen zwem of juist regen kleding fijn zijn. Zonnebrand is een vereiste, want op het water gaat het snel. Petje en zonnebril zijn fijn!
Op de boot is een (waterdicht) tonnetje waar we telefoons etc. in kunnen doen en er zijn zwemvesten die we waarschijnlijk niet gebruiken.

Kosten: 60 euro per boot verdelen we. Neem ook wat extra geld mee, zodat we bijvoorbeeld een frietje of drankje kunnen halen.

Stel een vraag