Dit event is al begonnen/geweest.

Leren zeilen op 1 dag

Leren zeilen op 1 dag

Warmond
10.15 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 14 / 15

Plaats:
Warmond - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 14 - max. 15

Deelnemers 14 / 15

Leeftijd:
45 - 65 jaar
Kosten:
€ 28,00
Uitleg kosten:
Botenhuur p.p. 28 euro bij 16 deelnemers en resterende kosten eten en drinken. bij minder deelnemers gaan de kosten per deelnemer beperkt omhoog.
 

Omschrijving

Leren zeilen in één dag! We zeilen om 11 uur weg zodat de 'lesdag' welbesteed wordt.
Let op: op 23 augustus zijn er dertien deelnemers. Er kunnen dus nog drie mensen zich aanmelden! Als het bij dertien deelnemers blijft gaat de prijs voor het zeilen per deelnemer wel wat omhoog want de botenhuur voor de dag (400 euro) moet wel worden voldaan.

Na deze intensieve en vast ook leuke dag kun je basaal zeilen en weet je heel wat over een zeilboot en de wind en het water. Een gijp kun je maken en overstag gaan is een makkie en wie weet maak je een opschieter en een stormrondje! En helemaal mooi is het als we aan het eind zelfs even Admiraalzeilen! Wat dat is, vertellen de schippers dan wel. En nu alvast een vraag waarbij je geen google mag gebruiken voor het antwoord: is het loef wijkt voor lij of andersom?

We sluiten af met borrel en eten bij de fraaie Brasserie Park aan de Van Diepeningenlaan 2 te Leiderdorp. Dit restaurant had gelukkig nog plek; overige dichterbij de Kaag zaten al vol. Zie voor een indruk:
www.brasseriepark.nl Het is pakweg 10 minuten rijden vanaf de zeilbootverhuurder. Als er mensen zijn die niet mee willen borrelen en eten dan verneem ik dat graag tijdig zodat ik de reservering kan aanpassen. Bijzondere eetwensen i.v.m. allergie e.d. ook graag aan mij melden. Dan geef ik die door aan het restaurant.

Lunch en water voor overdag zelf meenemen want we gaan iedereen de kans geven om goed te zeilen (we maken wel een korte wc-stop hoor). Wellicht ten overvloede: de activiteit (incl. diner) wordt om veiligheidsredenen afgelast boven windkracht 4 en/of bij heftige regenvoorspelling of onweervoorspelling. Ik deel dat uiterlijk 26 augustus voor 10 uur mee via NMLK-berichten en aanpassing van de omschrijving; hou dus de NMLKsite en je mail goed in de gaten. Je dient overigens sowieso te kunnen zwemmen en deelname is geheel op eigen risico.
  •     25 August om 15:01 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     25 August om 13:04 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 August om 07:19 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 August om 20:19 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 August om 15:25 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     21 August om 13:25 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 12:24 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 11:14 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 10:24 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 10:23 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 10:22 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 10:22 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 10:16 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     19 August om 10:16 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 August om 22:16 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 August om 21:48 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     15 August om 12:32 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 August om 12:30 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 August om 09:32 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     15 August om 08:02 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag