Dit event is al begonnen/geweest.

Meditatie

Meditatie

Breda
10.30 - 12.30

Deelnemers 0 / 16 (min. 4)

Plaats:
Breda - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 16

Deelnemers 0 / 16 (min. 4)

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Deelnemers 0 / 16

Minimaal 4

Omschrijving

Samen in stilte je verhaal vertellen...

Ik organiseer deze ont-moeting, omdat mijn hart blij wordt van verbinding met mensen en mensen laten verbinden met elkaar. Dit keer in de vorm van meditatie. Samen stil zijn en met je aanwezigheid je verhaal vertellen. Of je nu beginner of gevorderde bent. Iedereen is welkom. Ik heb nog geen officieel papiertje om dit aan volwassenen te mogen geven (wel kinderen, iedereen blijft kind Wink) Ik heb wel ruim 18 jaar ervaren binnen de yoga, meditatie en andere vormen hierin. Ervaren in de zin van zelf les, cursussen en workshops gevolgd en lesgegeven. Ik heb op deze en op andere manieren vele malen eerder mensen en kinderen bij elkaar gekregen en iedere keer ontstonden er weer prachtige ontmoetingen.

De activiteit
De eerste vijfentwintig minuten zal er een geleide meditatie plaatsvinden. Ik begeleid je door deze meditatie heen en zal je handreikingen geven om binnen in de stilte te kunnen oefenen met Zijn. Deze keer zal de nadruk op 'Ademen' liggen. Nadat we het lichaam even losgeschud hebben, volgt er vijfentwintig minuten stilte meditatie en volg je je eigen innerlijke weg. Daarna is er voldoende ruimte om elkaar met koffie/thee en lekkers aan te spreken. Ik ga nog iets leuks bedenken om dit op gang te krijgen Wink

De afgelopen keer is gebleken dat deelnemers gerust 0,50 cent willen betalen als daarvoor in de plaats al koffie/thee en wat lekkers klaar staat. Ik krijg deze niet in de kostenvergoeding neergezet. Deze kleine bijdrage zorgt ervoor dat je in een geheel verzorgd, georganiseerd 'warm bad' kunt stappen. Mocht je dit niet willen, staat het je geheel vrij om zelf iets mee te brengen.

Voor deze activiteit is het fijn om gemakkelijk zittende kleding aan te trekken. Je heb ook een zitkussen of zitbankje nodig. Helaas zijn deze niet aanwezig. Mocht je deze niet hebben of kunnen lenen, voldoet een stevige kussen ook. Er zijn wel matje (voor de ondergrond) aanwezig.

Vanaf kwart over tien is het inloop en kun je je plekje in de ruimte opzoeken. De ruimte ligt op de eerste verdieping van Aardrijk (een trap/geen lift), het gebouw waar ik zelf woon. Als je nieuwsgierig bent hoe deze ruimte eruit zien, dan kun je Aardrijk googlen. We hebben een prachtige website.

Mocht je vragen hebben, stel ze gerust. Ik beantwoord ze graag.

Stel een vraag