Dit event is al begonnen/geweest.

Motor-tocht Maas en Peel (ook voor bijrijd(st)ers).

Motor-tocht Maas en Peel (ook voor bijrijd(st)ers).

Horst
11.45 - 16.00

Deelnemers 1 / 10 (min. 4)

Plaats:
Horst - Limburg
Deelnemers:
Min. 4 - max. 10

Deelnemers 1 / 10 (min. 4)

Leeftijd:
30 - 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
Uitleg kosten:
Indicatie voor lunch en drankje.
 

Deelnemers 1 / 10

Minimaal 4

Omschrijving

Motor-tocht Maas en Peel (Ook plaats voor enkele bijrijd(st)ers).

Een heerlijke relaxte manier om een deel van Limburg/Brabant te verkennen. We gaan niet racen maar genieten Smile
Afhankelijk van aanmeldingen, plek op de motor en bereidheid dat plekje te delen kunnen er ook bijrijders mee. Meld je dus gerust aan. Zorg dan wel zelf voor motorkleding/helm (zie verder voor Tip motorkleding). Gaande weg en uiterlijk voor het betreffende weekend check ik of het aantal meerijders past bij de plaatsen op de motoren. Wie eerst komt eerst maalt. Bij echt slecht weer cancel ik de tocht.

We vertrekken om 11:45 met onderweg een lunchpauze en een terrasje voor een glaasje fris.
De route is nog niet exact uitgestippeld maar mogelijk passeren we de landsgrens.
De tocht is tussen de 100-120 km. Rond 16:00 zijn we weer op het vertrekpunt.
Voorop staat dat iedereen een leuke dag heeft, zich veilig en prettig voelt. Ontspanning staat voorop!! Meld je dus snel aan!

*****Geef het volgend even aan: Ik ben een: *****
1) Rijder zonder plaats voor bijrijder.
2) Rijder met plaats voor een bijrijder.
3) Bijrijder

...En ja... geef gerust even aan of je een heer of dame achterop neemt of het niet uit maakt. Even zo als bijrijder; geef ook even aan of je bij een heer of dame achterop wilt of dat het niet uitmaakt. Ik neem ook geen vent achterop... of het moet een noodgeval zijn Very Happy

Tip motorkleding:
In Venlo, 15 minuten van vertrekpunt, is een motorshop die ook motorkleding en helmen verhuurd. Daar zou je vooraf iets kunnen huren. De shop (motorcentrum gommans-janssen venlo) is zondag’s om 11:00 open. Wel even bellen van te voren. Ze hebben maar beperkte maten beschikbaar.
Neem eventueel even contact op met mij of andere deelnemers i.v.m. eventuele beschikbare reserve helm/kleding.

Stel een vraag