Dit event is al begonnen/geweest.

Ontsnap uit echte gevangenis met acteurs

Ontsnap uit echte gevangenis met acteurs

Zelhem
19.00 - 22.00
Uitgelicht

Deelnemers 6 / 30

Plaats:
Zelhem - Gelderland
Deelnemers:
Min. 5 - max. 30

Deelnemers 6 / 30

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 81,00
Uitleg kosten:
escaperoom, reserveringskosten, polsbandje
 

Omschrijving

Ontsnap uit een echte "De Kruisberg" gevangenis met 25 echte acteurs. Ik besef da het wat duur is maar het is een hele ervaring! Zie ook de recensies (9/10 gemiddeld) op de site. Ik heb al een tipje van de sluier gekregen. Je wordt bv vervoerd met personenvervoer va het cafe en je gaat de cel in waarbij je een echte gevangene zal voelen in een heel spannend spel. . Schrijf je zsm in. Je speelt zowel samen met NMLK als tegen elkaar en andere deelnemers (max 130 spelers totaal!). Je bent immers een bajsklant. Ik zorg voor een polsbandje dat we elkaar herkennen. Kom op tijd en betaal direct (zodra er 5 of meer personen staan ingeschreven) na inschrijving. Dit om het overzicht te kunnen houden en niet achter betalingen aan te hoeven zitten. Anders zal ik je uitschrijven. Schroom niet om jezelf weer in te schrijven na je betaling. Event gaat door met 5 of neer.

Ik zal ervoor nog een etentje opzetten zodat de voorpret kan beginnen!

De Kruisberg lijkt een normale gevangenis op het eerste oog, maar onder de oppervlakte borrelt er een hoop. Gevangenen raken vermist, de overheid heeft amper zicht op wat er binnen gebeurt en er is een constante stroom aan duistere geruchten die om de inrichting
heen hangt. De directeur lijkt het allemaal onder controle te hebben, maar is dit wel zo? Ondervind de meest duistere en realistische ervaring die we tot dusver gemaakt hebben. Een los en vernieuwend verhaal ver weg van de verhalen van Prison Escape Rotterdam en Breda. Een volstrekt nieuwe vorm van Prison Escape.
De wereld van Hertog
Magnus Hertog is de directeur van de mysterieuze gevangenis in Doetinchem. Niemand lijkt echt te weten wie hij is. Een barmhartige bevelhebber? Een sluwe carrière man? De meeste van zijn bewakers volgen hem als de verlosser zelve en de overheid is zeer tevreden over hem. Er zijn echter ook fluisterende stemmen in de duisternis die beweren dat Magnus een control freak is, een psychopaat die zijn eigen dochter vasthoudt als een gevangene.

Over de beleving
Prison Escape is een 3 uur durende real life game waarbij het jouw doel is om te ontsnappen uit een zwaarbeveiligde gevangenis. Een cast van 25 professionele interactieve acteurs dompelen je onder in een eindeloos web van intriges, vriendschap en corruptie. Speel de hoofdrol in jouw eigen gevangenisfilm en kom in aanraking met de vele verhaallijnen waarin je jezelf kan verliezen. Maak wezenlijke keuzes die de ervaring beïnvloeden en ga proactief de interactie aan met je medespelers en de verschillende iconische karakters die je tegenkomt tijdens de game. Gebruik je hoofd en je hart, en vertrouw enkel de mensen waarvan je zeker bent dat ze aan jouw kant staan.

100 cellen
20.000m2
3 uur
25 acteurs
max 120 deelnemers
  •     02 December om 20:25 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     20 November om 21:27 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     18 November om 16:33 Overijssel
    heeft zich aangemeld.
  •     23 October om 01:17 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     09 October om 16:16 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     07 October om 08:48 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag