Dit event is al begonnen/geweest.

Parkpop 2016

Parkpop 2016

Den Haag
16.15 - 20.45
Uitgelicht

Deelnemers 2 / 10 (min. 3)

Plaats:
Den Haag - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 10

Deelnemers 2 / 10 (min. 3)

Leeftijd:
30 - 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Vanwege het slechte weer verlaat naar 18 uur

Parkpop is ieder jaar weer een groot succes. Wat is het geheim van dit langlopende muziekfestival? Parkpop is meer dan pils en popmuziek: het gaat om de sfeer in het park, om de gezelligheid en de mensen. Bovendien wordt er elk jaar met veel zorg een programma gemaakt van nationale en internationale acts die mogen spelen in het prachtige Zuiderpark.

Parkpop is niet alleen gratis, de sfeer is ook heel goed. Je kunt zelfs proberen backstage met een artiest in contact te komen. Parkpop is geschikt voor doorgewinterde festivalgangers, maar ook voor nieuwelingen die een eerste kennismaking willen met de festivalwereld. Parkpop kost je immers niets, dus wat houd je tegen?

Het leuke aan Parkpop is, dat er veel variatie mogelijk is, om te ontspannen Smile Je kunt relaxed, gaan luieren op een kleedje en genieten van de muziek. Goede gesprekken houden over van alles en nog wat. Dansen, zingen of springen op alle soorten muziek (mijn ding) Rondstruinen over de markt of ergens wat gaan eten. Het kan allemaal. Maar wat vooral belangrijk is, dat jij gewoon geniet.

Kom je later? plaats dan even een berichtje bij deze activiteit. Dit voorkomt oponthoud. Bij de activiteit noteer ik bij aankomst het trefpunt waar we zitten. Je kunt naar dit trefpunt lopen. Ophalen of ergens anders afspreken is niet mogelijk. Iedereen heeft de vrijheid om te gaan en te staan waar je maar wilt. Blijf je heel erg lang weg? of ga je naar huis? meld dit dan wel even aub bij mij of een andere deelnemer of plaats een berichtje op de site. Het is een grote groep. Ik neem mijn rol als organisator serieus. Ik vind het dan ook belangrijk dat iedereen het naar zijn/haar zin heeft. Ik zou het jammer vinden als je om wat voor reden dan ook de groep niet kan vinden of in de problemen raakt. Dus meld het aub. Indien je er voor kiest om het niet te melden, dan is het je eigen keuze. Ik ga dan ook niet naar je op zoek en zal je noteren als afwezig. Heb je een beperking of is er iets waar ik in jouw geval rekening mee moet houden. Laat me dit dan even via de PB weten. Dan ben ik als organisator voorbereid en dan kan ik hier op inspelen.

Introducees meenemen? dat kan. Er zijn wel regels, de introducee moet lid zijn van NMLK en van tevoren aangekondigd worden.

Stel een vraag