Dit event is al begonnen/geweest.

Pitchavond Lichtontwerper

Pitchavond Lichtontwerper

Utrecht
20.00 - 22.15

Deelnemers 1 / 10 (min. 2)

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 2 - max. 10

Deelnemers 1 / 10 (min. 2)

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Deelnemers 1 / 10

Minimaal 2

Omschrijving

En toen was er......Licht!

Wie helpt mij bij deze belangrijke pitchavond (in de feedbackgroep)? Ik ben dus de enige pitcher dan!

Mijn pitchvraag: "Hoe kan ik met mijn goed ontwikkelde analytisch vermogen ('oog voor detail') en mijn gevoel voor '(licht)sferen', en het mij goed kunnen verplaatsen in het publiek (de klant!) het verschil maken bij mijn overgang van theaterlichtontwerp naar interieurlichtontwerp?

De pitch wordt professioneel begeleidt door het "Gave Dingen Doen Utrecht"- team. Doel is om met zo'n 10 a 15 mensen feedback te geven op mijn pitch, en mij verder op weg te helpen. Dit gaat in een aantal originele feedbackrondes.
Er hebben zich reeds 8 feedbackers, met heel verschillende achtergrond (je hoeft niet speciaal uit de creative wereld te komen!), aangemeld. Vast ook leuk voor jullie om die te ontmoeten! Sluit je aan!

Het evenement is GRATIS en kost zowel deelnemer als feedbackers, niets.
Wel van tevoren opgeven via genoemde link (!!!), en dan hier op deze site ook even melden! Je kunt ook even kijken op de Facebook-pagina van "Gave Dingen Doen Utrecht". Daar staat dezelfde link om je op te geven! Na opgeven volgt de exacte locatie, want die krijg je van hun!

Wat het je oplevert is een leuke avond (daar zorgen de organisatoren voor!) en het vooruit helpen van een mede-NMLK-er. Wat je geeft krijg je uiteindelijk altijd ergens terug! Verder een toepasselijk kadootje van mij voor iedereen.

Zelf stond ik reeds diverse keren aan de andere kant, en nu kwam ik op het idee om zelf te gaan pitchen.

Stel een vraag