Dit event is al begonnen/geweest.

Proef groepzangles

Proef groepzangles

Hilversum
19.00 - 20.00

Deelnemers 4 / 8

Plaats:
Hilversum - Noord-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 8

Deelnemers 4 / 8

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
De zangdocente hanteert bij 8 personen een prijs van 15,- pp
 

Omschrijving

Altijd al willen zingen, maar niet in je uppie en ook niet verloren willen raken in een koor?
Dit is dan je kans: ik wil graag samen met een klein groepje zangles nemen. Het idee is om allemaal hetzelfde nummer voor te bereiden, samen te zingen, meerstemmig of niet. Uiteraard zal er ook aandacht worden besteed aan techniek en dergelijke.
Ik hoop dat er uiteindelijk een vaste groep blijft van ca 6 man.
Maar laten we eerst kijken of dit een goede setting is. De zangcoach Jeannine Geerts heeft een ruimte voor ons geregeld in Hilversum. Zij geeft normaal gesproken overdag les maar wil voor ons wel een uitzondering maken. Kijk maar even op haar site:
http://www.jeanninegeerts.nl/

Ik heb als bedrag € 15 erop gezet, dat is gebaseerd op 8 personen. Ik heb deze les vervroegd naar een tijd ook van de site Singles United (aanmelding 6) Het liep bij NMLK niet hard, en de docente wil wel weten waar ze aan toe is, Als er meer dan 14 komen maken we er weer 2 uren van; ik hou jullie op de hoogte. .
Als je niet de intentie hebt om te komen geef je dan svp niet op. Bij late afmelding worden er namelijk wel kosten in rekening gebracht, of moet de rest meer betalen.
Tot horens...

Marleen1962

Stel een vraag