Dit event is al begonnen/geweest.

Samen lekker eten met een lekker toetje nana

Samen lekker eten met een lekker toetje nana

Delft
18.00 - 21.00

Deelnemers 3 / 4

Plaats:
Delft - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 2 - max. 4

Deelnemers 3 / 4

Leeftijd:
40 - 65 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Hoi hoi,

Kom je ook ?

aanstaande donderdagavond kook ik weer lekker. Deze keer weer of iets an iets uit de lekkers oosterse keuken, of heerlijke wraps, zelf te vullen met een vulling warme kip, paprika, mais, en meer lekkers. Voor de vegetariers is er een variant mogelijk. Geef je dat dan even, net als je voorkeur voor de soep van tevoren aan me door op mijn 06- met een Appje als je dat wil, alsjeblieft ? Er is stokbrood met paturain (da's pas Fin Smile vooraf, lekkere zelfgemaakte groente, pompoen of tomatensoep en ik serveer er salade bij, met frisse rouwkost aangemaakt en plakjes scharrel-ei en wat versierinkjes. Vers geperste sinaasappelsap en water met een limoentje. De laatste keer was het weer erg gezellig en het zelf samen te stellen toetje heerlijk.

Er kwamen weer leuke gesprekjes van alledag op gang en dat schepte meteen een fijne sfeer, gelach en een vriendschappelijke band onder het genoegen van thee, koffie, en een (alcoholvrij ) biertje of fris na.

Na het eten kwamen we niet eens toe aan een spelletje scrabble of rummikup. Er was immers voldoende leuke gespreksstof en we hebben gelachen.

Echt weer een supergezellige avond. 21u00 ...21u30 loopt soms uit naar iets later.
Dat is altijd goed. Ook al ga je na tien minuten weg. Voel je vrij.

Kom je ook ? We betalen als je hebt mee-gegeten met een paar euro samen de getoonde kassabon van Appie Heijn, dat komt meestal uit op iets tussen de 3,50 en 7,00 euro.

Er is voldoende ruimte aan een ruime tafel en vrije gratis parkeerruimte.

Tot donderdagavond ? Groetjes Paul.
  •     22 February om 18:27 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     22 February om 18:26 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.

Stel een vraag