Dit event is al begonnen/geweest.

Spelavond bij The Joker

Spelavond bij The Joker

Utrecht
20.00 - 23.00

Deelnemers 10 / 16

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 16

Deelnemers 10 / 16

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

The Joker is de langst bestaande spellenspeciaalzaak van Nederland. De oprichters Ron Huising en Erno Eekelschot zijn de winkel begonnen in ‘93 uit liefde voor hun hobby. Iedere donderdag-, vrijdag- en zaterdagavond kun je hier terecht voor een spelletje.

The Joker gaat speciaal voor NMLK open op woensdag 11 mei 2022 van 20:00 uur tot 23:00 uur. De eigenaar zal op deze avond aanwezig zijn om spellen uit te leggen en huurt mogelijk ook nog iemand in. Deze avond geeft NMLK-ers dus bij uitstek gelegenheid om nieuwe en bijzondere spellen uit te proberen.

Hoewel er veel zitplaatsen zijn, is het personeel niet in staat om ieder groepje tegelijkertijd uit te geven. Daarom is vraag ook nadrukkelijk aan de deelnemers om aan te geven of zij een spel willen meenemen en dat uitleggen aan de andere deelnemers, omdat dit mij in staat stelt om het aantal deelnemer te verhogen.

Tot slot. De eigenaar heeft aangegeven dat dergelijke avonden geen verdienmodel zijn voor. Tegelijkertijd is het wel zo dat de winkel in het nieuws is gekomen, omdat ze dreigde ten onder te gaan als gevolg van Corona. Dit wetende voel ik mij bezwaar om te profiteren van het genereuze aanbod van de eigenaar zonder daar wat tegenover te zetten. Ik stel daarom een vrijwillige bijdrage voor van € 10,-.

Ik zal van de bijdrage van de deelnemers ook de versnaperingen verzorgen: koffie, thee, fris, chips, nootjes, ect. Ik hoor ook graag de wensen van de deelnemers op dit vlak, zodat de juiste versnaperingen kunnen worden ingeslagen.
  •     11 May om 06:50 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     07 May om 20:58 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     07 May om 19:23 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     06 May om 12:56 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     05 May om 13:06 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     04 May om 16:55 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     01 May om 08:42 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     25 April om 14:44 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     24 April om 16:55 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     18 April om 13:28 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     05 April om 16:22 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     03 April om 11:45 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     02 April om 03:59 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     01 April om 16:53 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     30 March om 22:24 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     30 March om 16:33 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag