Dit event is al begonnen/geweest.

Spelletjesmiddag dierenthema

Spelletjesmiddag dierenthema

Utrecht
13.00 - 17.00

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Min. 4 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Ben jij net als ik een groot liefhebber van spelletjes en heb jij deze dag nog geen plannen, kom dan gezellig een spelletje spelen. Ik heb kasten vol met bordspellen zoals Catan, Carcassonne, Ticket to Ride, El Dorado, Mille Fiori en dobbelspellen waaronder Regenwormen, Chilli Dice en Pechvogels of kaarspellen zoals Saboteur, Wizards, Istanbul en Boonanza. Voldoende opties van Arnak tot aan Paleo, Wingspan, Witchstone, Kwakzalvers e.d. en van bordspel tot aan dobbelspel via kaartspel en terug. De keuze is een reuze. Zowel korte spelletjes als lange spellen, spellen voor beginners en meer gevorderde spelers. Al zou ik het leuk vinden om een spel met dierenthema te doen zoals Savannah Park, Wingspan, Ark Nova, Meadows,Wild Serengeti of Dominion Menagerie,Flamecraft, Renature e.d.

Voel je vrij om een leuk spel mee te nemen ook. Ik leer graag iets nieuws ook. Ik kan maximaal 6 mensen aan mijn eettafel kwijt, ik heb spellen voor grotere groepen ook, zoals 30 Seconds, Hitster en Shadows Amsterdam o.a. en uitbreidingen van o.a. Catan om met 6 te spelen dan. Al zijn de meeste bordspellen voor 4/5 personen.

Ik speel meer voor de gezelligheid dan echt fanatiek voor de winst. Ben je een zeer fanatieke speler, dan is dit event wellicht minder geschikt voor jou. Het gaat meer om het sociale aspect met elkaar en er een leuke middag van te maken.

Let wel: ik heb een kat van 14 jaar in huis. Dit event is dan ook niet geschikt voor allergische mensen of bange mensen.

Ik heb koffie, thee en limonade in huis. Ook een klein snackje erbij. Het zou gezellig zijn als je iets lekkers meeneemt voor de groep om met met elkaar te delen. Happen en sappen hou ik wel redelijk apart van de spellen om eventuele ongelukjes te voorkomen, want dat zou zonde zijn van de spellen uiteraard. Tijd is een indicatie, het kan gezellig uitlopen.

Ik kijk er al naar uit jullie te ontmoeten en wie weet ontstaat er wel een leuk groepje om vaker spellen mee te spelen en dat het kan rouleren.

Mijn huis is per ov goed te bereiken. Lijn 1 Hoograven, halte Hoofdgraafland straat. Parkeren kan gratis bij winkelcentrum 't Goylaan of bij de Heemstedenlaan.

Tot snel.
  •     22 May om 15:29 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     03 May om 08:18 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     03 May om 07:12 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     03 May om 06:15 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag