Dit event is al begonnen/geweest.

(Troost-) Zeep maken

(Troost-) Zeep maken

Nijmegen
19.15 - 21.30

Deelnemers 4 / 4

Plaats:
Nijmegen - Gelderland
Deelnemers:
Min. 3 - max. 4

Deelnemers 4 / 4

Leeftijd:
40 - 59 jaar
Kosten:
€ 15,00
Uitleg kosten:
Onkosten vergoeding materiaal / twee zeepjes.
 

Omschrijving

In mijn kleine knusse mini keukentje maak ik zo nu en dan natuurlijke/ambachtelijke zeep. Omdat ik met deze hobby begonnen ben na een relatie die uit ging, ben ik het "troost-zeep" gaan noemen. Het mindfull bezig zijn in de keuken (concentratie is vereist), de heerlijke geuren van etherische oliën en de super verzorgende natuurlijke zeep die ontstaat, deden mij goed. De hobby is blijven hangen en ik deel mijn opgedane kennis en ervaring van dit oude ambacht graag met jullie.
Ik laat jullie zien hoe het maken van "slow"-zeep / troostzeep gaat. Er kan per toerbeurt 1 persoon een beetje "assisteren". De andere twee kunnen aan de bar zitten en meekijken. Verder drinken we een kop thee en babbelen we wat. Ik hoor graag wat jullie getroost heeft toen je een nieuwe weg moest inslaan in je leven, als je dat wilt delen. Of misschien ben je daar nog naar op zoek. Dat kan en mag ook.
Laten we dan beginnen met samen zijn in het hier en nu.
Voor de onkostenvergoeding van 15 euro per persoon krijg je ook twee zeepjes van 50 tot 70 gram. Deze kunnen na een paar dagen opgehaald worden of voor 4 euro extra na 4 weken worden verstuurd. Fijn voor jezelf, voor een vriend(in) of misschien leuk voor moederdag. De zeepjes zijn na 4 tot 6 weken klaar voor gebruik.  Indien gewenst doe ik er een leuk zelfontworpen 'troostzeep-etiket' omheen. Die trouwens behoorlijk vrolijk zijn. Op 'kaatjesplaatjes' op instagram kun je enkele voorbeelden zien. Maar je kunt natuurlijk ook je eigen persoonlijke etiket maken!
  •     13 March om 19:33 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     10 March om 08:43 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     09 March om 09:59 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     09 March om 09:47 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag