Dit event is al begonnen/geweest.

NMLK Exclusieve Cruiseparty!

NMLK Exclusieve Cruiseparty!

Rotterdam
21.00 - 02.00
Uitgelicht

Deelnemers 211 / 211

Datum:
Zaterdag 23 mei - zondag 24 mei 2015 2015-05-23T21:00:00+02:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Rotterdam - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 100 - max. 211

Deelnemers 211 / 211

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Uitleg kosten:
Geweest
 

Omschrijving


NMLK Cruiseparty
Met de wind door je haren, een lekkere beat (90's tot heden) uit de speakers en een glaasje prosecco in je hand koersen we langs de prachtige skyline van Rotterdam en omgeving. De sfeer op het schip is intiem met verschillende binnen en buitendeks waar je kekker kunt chillen, dansen en ontmoeten. En voor mensen die bang zijn voor water, of later zijn, is er een tussenstop om 22.30 uur op dezelfde plek als waar we opstappen. Laughing Kom dansen, chillen en ontmoeten!

Voor wie?
Iedereen is in de leeftijd 25 - 45 jaar en de meeste mensen zijn nieuw, hebben een HBO/WO achtergrond en zijn single (geen voorwaarde). Je komt terecht in een open sfeer met mensen die het leuk vinden om plezier te maken met nieuwe mensen. De NMLK feesten zijn altijd besloten en hebben meerdere ruimtes waar je kunt dansen, borrelen, loungen en ontmoeten. Opvallend is de open en relaxte sfeer tijdens NMLK feesten. We zijn allemaal één nautische NMLK familie en iedereen wordt ontvangen met heerlijke glas prosecco.



Samen reizen
Samen reizen is gebruikelijk en je leert er meteen nieuwe mensen door kennen. Als je bent aangemeld zie je waar de andere nieuwe mensen vandaan komen. En via een reactie kun je aangeven dat je samen wilt reizen. Een carpooldate is dus zo gefixt. Ons schip is goed bereikbaar met zowel auto als het OV. Goedkope hostels vind jehier

Dresscode
De dressscode voor dit maritiem feestje is marine blauw, zwart en/of wit. Je mag natuurlijk zelf kiezen en combineren. Aanvullende marine accessoires doen het altijd goed! De kapitein checkt de dresscode voordat je het schip betreedt en beloond de best geklede gasten met een officiële kapiteinspet.

Foto's vorige NMLK Cruiseparty. Klik op een foto en bekijk het korte filmpje

Aanmelden NMLK Cruiseparty 25 - 45 jr
  •      Di 26-05-2015 11:08
    Hebben jullie het filmpje al gezien dat ik heb gemaakt met mijn telefoon? Klik op https://vimeo.com/128814657#t=0s
    • 29 May om 20:59
      Dank je Mehtap! Ik heb met best erop gedaan.
  •     22 May om 11:51 Noord-Holland
    Gezellig
  •      Di 19-05-2015 21:42
    Het aantal deelnemers is eenmalig omhoog gegooid.
  •      19 May om 11:19 Noord-Brabant
    Hoi, helaas kan ik komende zaterdag niet mee. Wie zou er mijn kaartje willen overnemen? Stuur me maar een privébericht! Smile
  •      24 March om 13:35 Noord-Holland
    Leuk voor mijn verjaardag Smile
    • 24 March om 16:59
      We gaan voor je zingen!
    • 31 March om 09:34
      thanks!
  •      07 March om 11:34 Noord-Holland
    yes weer varen en dansen, ik heb er nu al zin in!!
  •      Vr 06-03-2015 13:29
    Dit zijn de pareltjes onder de NMLK activiteiten. De bruisende havens van Rotterdam e.o, ik ben er graag bij.

Stel een vraag