Activiteiten
Agenda
Blog
Chats
Foto's
Foto's
Videos
In de media
Ervaringen
Daarom NMLK
Daarom NMLK!
Pas jij bij NMLK?
Ons publiek
Leeftijden
Missie - Ontmoeten & Beleven
Lage lidmaatschapskosten
Veilig en vertrouwd
Inschrijven
Inschrijven
Inschrijven voor bedrijven
Help
Inloggen
Dit event is al begonnen/geweest.
Kerstweekend: Krav Maga workshop
Aanmelden
Google agenda
Microsoft agenda
iCal agenda
Kerstweekend: Krav Maga workshop
Deelnemers gaven
12
pluimen!
Host
5 / 20
Bijna vol
zon 20 dec 2015
10.00 - 12.00
Friesland - Friesland
< 59 jaar
€ 0,00
Deelnemers gaven
12
pluimen!
Je ontvangt een notificatie bij alle nieuwe events van deze host.
Deelnemers 5 / 20
1 gereserveerd
Omschrijving
Altijd al willen weten hoe je jezelf kunt verdedigen tegen een aanval van een ander? Krav Maga is een zelfverdedigingsmethode afkomstig uit Israël, die gericht is op het verdedigen en tegelijkertijd plaatsen van een tegenaanval bij een verwurging, schop of een aanval van een mes of pistool. De workshop zal starten met een warming-up, daarna wat basisvaardigheden zoals stoten (slaan) en trappen. Hierin wordt bijv uitgelegd dat als je een vuist maakt om te slaan, je je duim aan de buitenkant houdt, want als je deze aan de binnenkant houdt, dan kun je je eigen duim zelf breken als je hard slaat. Er wordt gelet op de lichaamshouding en spierspanning. Dan worden er technieken aangeleerd tegen aanvallen met vuisten, verwurgingen van voren, zijkant en achterkant en een headlock. Afhankelijk van het niveau van de deelnemers, zal ik de technieken aanpassen.
SInds enkele jaren beoefen ik Krav Maga, deels in Utrecht, Alkmaar en Den Haag. Ik ben er destijds mee begonnen, omdat ik voorbereid wilde zijn als ik ooit aangevallen zou worden. Want ja, waarom pas zoiets leren nadat er iets gebeurd is?
Alle activiteiten Kerstweekend
Gratis inschrijven
Ervaringen
"Ik vind NMLK een leuke manier om nieuwe mensen te leren kennen, maar ook om activiteiten te ondernemen die je anders misschien niet zou doen."
Nolien
Stel een vraag
Wat is je vraag?
Home
Events
Foto's
Inloggen