Dit event is al begonnen/geweest.

Seizoenspresentatie 17/18 Schouwburg

Seizoenspresentatie 17/18 Schouwburg

Tilburg
20.00 - 22.30
Uitgelicht

Deelnemers 2 / 5 (min. 4)

Plaats:
Tilburg - Noord-Brabant
Deelnemers:
Min. 4 - max. 5

Deelnemers 2 / 5 (min. 4)

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 2,50
Uitleg kosten:
De toegang is gratis. Ik heb kaarten naast elkaar gereserveerd. Daarnaast eventuele kosten voor een drankje.
 

Omschrijving

Een nieuw theaterseizoen is als de lente, nog vol beloftes. Met het verschijnen van ons nieuwe programmaboekje en de release van onze volledig geactualiseerde website, presenteren wij u in anderhalf uur dé highlights en geheime tips voor het seizoen 2017/2018. Directeur Rob van Steen en bijzondere gasten brengen een avond met live-acts en interessante gesprekken met musici en theatermakers. Met veel plezier geven wij nu alvast een tipje van de sluier weg. Deze avond ziet u o.a.:

Jochen Otten
Jochen Otten kennen we van het succesvolle sketch-programma Sluipschutters. Goed voor meer dan 60 miljoen (!) views op YouTube. Anderen kennen hem als Meester Hank uit de serie Mees Kees. Hij schreef voor programma’s als Dit was het Nieuws en Spijkers met Koppen en is steeds vaker als acteur te zien in films en series (Belladonna’s, Hoe het zo kwam dat de ramenlapper hoogtevrees kreeg, Mees Kees, Fenix). Jochen vertelt tijdens de Seizoenspresentatie 17/18 over zijn nieuwe voorstelling Troosten waarmee hij komend theaterseizoen te zien is.

Bert Gabriëls
“Een nieuwe Belg om in te lijsten” en “Dit is comedy van het hoogste niveau”, schreven de dagbladen over eerdere shows van Vlaming Bert Gabriëls. Twee shows bracht Bert Gabriëls in Nederland al in de theaters. En met succes! Daarom komt hij terug naar Nederland met zijn straffe comedy, verpakt in doordraaiende redeneringen.

Panama Pictures
Met haar mannelijke cast van dansers en acrobaten toont choreograaf Pia Meuthen een verhaal waarin dans, lucht - en vloeracrobatiek in elkaar overvloeien. Ongepolijst, bij vlagen vol risico maar tegelijkertijd ook menselijk en kwetsbaar en vooral gestript van elk spektakel.

Iris Hond
De muziek van Iris Hond, geproduceerd door de legendarische producer Patrick Leonard (Madonna, Elton John, Brian Ferry, Leonard Cohen), balanceert op de scheidslijn tussen pop en klassiek. In een uniek, zelf gecreëerd genre, waarin zij ‘best of both worlds’ op een geraffineerde manier doet samensmelten, geeft zij antwoord op de vraag: "Als de wereld mij zou kunnen horen, wat zou ik haar dan zeggen?"

Ik heb gratis kaarten naast elkaar op het rechter balkon gereserveerd. Bij aanmelden wel graag komen, want het zijn dus gereserveerde plekken!

Stel een vraag