NMLK Event

NMLK Nachtkanoën Kingsnight 2018

NMLK Nachtkanoën Kingsnight 2018

Organisator: NMLK Team
Utrecht
20.30 - 02.00
Uitgelicht
Bijna vol
Bijna vol
Datum:
Donderdag 26 apr - vrijdag 27 apr 2018 2018-04-26T20:30:00+02:00Nieuwe Mensen Leren Kennen
Plaats:
Utrecht - Utrecht
Deelnemers:
Bijna vol
Bijna vol
Leeftijd:
20 - 45 jaar
Kosten:
€ 17,50

Adresgegevens

Adres / Plaats:
Wordt zichtbaar na aanmelden
Verzamelen:
Wordt zichtbaar na aanmelden

Omschrijving

Nachtkanoën @ Kingsnight!

Maak van Koningsnacht een nacht om nooit te vergeten! Pure fun, relaxed en een echt feestje. In 2/3-persoons kano’s roeien we samen onder professionele leiding richting Utrecht. Vrienden welkom! Na ongeveer een uurtje komen we via de prachtig verlichte grachten het centrum van Utrecht binnen varen. Daar storten we ons in het feestgedruis en bezoeken we de Vrijmarkt. Je kunt gratis parkeren bij het kanoverhuurbedrijf en de (nacht)bus stopt voor de deur.

Wie gaan er mee! 

Nieuwe Mensen die het leuk vinden om te ontmoeten en te Beleven. De meesten zijn splinternieuw en komen gewoon alleen. Je vrienden zijn ook van harte welkom. Het is geen wedstrijd en je hoeft dus niet bijzonder sportief te zijn. Samen reizen wordt veel gedaan. Als je bent aangemeld kun je hiervoor een oproep plaatsen. Vanzelfsprekend wordt voor professionele begeleiding gezorgd. En de kanolocatie is uitstekend bereikbaar met de auto (gratis parkeren voor de deur) en het OV. Dit wordt weer leuk! Laughing 

•      23 April om 22:45 Zuid-Holland
    Wie wil mijn ticket overnemen?
  •      23 April om 17:53 Gelderland
  •      23 April om 10:32 Limburg
    Wie wil mijn ticket overnemen? Ik heb een ticket voor een lid en introducé!
  •      23 April om 08:51 Limburg
    Helaas gaat het toch niet door voor mij. Wie wilt er een ticket voor een lid en voor een introducé overnemen?
    • 23 April om 10:04
      Klik op afmelden. Dan ontvangt iedereen je bericht.
    • 23 April om 10:31
      Ok bedankt
  •      13 April om 21:45 Zuid-Holland
    • 16 April om 08:41
      Graag
  •      10 April om 12:02 Limburg
    Weet iemand of er ook reddingsvesten beschikbaar zijn bij het kanoën? Mijn introducé kan niet heel goed zwemmen. En hoelaat begint het kanoën?
    • 10 April om 12:47
    • 20 April om 14:30
      Leuk, maar het was eigenlijk een serieuze vraag 😉
    • 20 April om 15:15
      Oh geen idee. Als je niet kunt zwemmen denk ik niet zo slim om je aan te melden.
  •      04 April om 20:55 Utrecht
    Helaas.... ik moet afzeggen.... Als iemand nog interesse heeft in een kaartje... €15?
    • 12 April om 18:36
      ja mag ik die van je overnemen?
    • 12 April om 18:46
      Natuurlijk, graag!

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag