Uitgelicht

Ashton Brothers op de Parade optie moordmysterie

Muziek
Theater
Festivals

Ashton Brothers op de Parade optie moordmysterie

Muziek
Theater
Festivals
4 / 6
2 gaan misschien
16.50 - 20.30
Utrecht - Utrecht
30 - 55 jaar
Ladies only
โ‚ฌ 23,50
Uitleg kosten
Ingang plus 1 ticket
Uitgelicht

Adresgegevens

Wordt zichtbaar na aanmelden

Deelnemers 4 / 6

Nog 2 plekken vrij

Omschrijving

Ashton Brothers op De Parade + optioneel moordmysterie

Zondag 16 augustus ga ik naar De Parade in Utrecht voor een avond vol humor, spektakel en verrassingen. Het lijkt me gezellig om dit met een kleine groep van maximaal 6 mensen te beleven.

We ontmoeten elkaar om 16.30 uur op het festivalterrein voor een drankje en (eventueel een hapje) kennis te maken. Rond 17.30 uur lopen we alvast naar de tent van de Ashton Brothers, zodat we op tijd zijn en hopelijk een mooi plekje kunnen bemachtigen.

18.00 uur โ€“ Ashton Brothers: 25 jaar Parade
Verbluffend totaaltheater met spectaculaire acts, visuele humor, muziek en magie. De voorstelling duurt ongeveer 35 minuten.

Na afloop kan iedereen zelf kiezen:

- Je gaat mee naar de tweede voorstelling van de avond.
- Of je trekt je eigen plan op De Parade en ontdekt andere voorstellingen.

19.15 uur โ€“ Een onschuldig moordmysterie
Een interactieve en komische detectivevoorstelling waarin het publiek wordt meegenomen in een onderzoek naar een mysterieuze moord. Duur: ongeveer 30 minuten.

De tweede voorstelling is helemaal vrijblijvend. Je bent dus ook van harte welkom als je alleen wilt aansluiten voor de Ashton Brothers en daarna je eigen programma wilt volgen.

Omdat er tussen beide voorstellingen weinig tijd zit, stel ik voor om na afloop van de tweede voorstelling samen nog een drankje te drinken en eventueel een hapje te eten voor wie daar zin in heeft.

Lijkt het je leuk om mee te gaan? Meld je dan aan en beleef samen een gezellige avond op De Parade!
  •     29 July om 23:17 Utrecht
    Gezellig!
  •     29 July om 15:35 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     28 July om 19:56 Utrecht
    Gezellig Paulien!

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag