Dit event is al begonnen/geweest.

Wandeling en geocaches zoeken rond Oud-Zuilen

Wandeling en geocaches zoeken rond Oud-Zuilen

Oud Zuilen
13.30 - 16.00

Deelnemers 6 / 6

Plaats:
Oud Zuilen - Utrecht
Deelnemers:
Min. 3 - max. 6

Deelnemers 6 / 6

Leeftijd:
25 - 45 jaar
Kosten:
€ 0,00
 

Omschrijving

Geocaching is een spel waarbij gebruik wordt gemaakt van een gps-ontvanger of telefoon met deze functie om ergens ter wereld een zogenoemde cache (verstopplaats) te vinden. Op de plek vind je een kokertje / doosje / kistje of iets dergelijks waarin een boekje zit waarin je je naam kan noteren. Soms moet er eerst een puzzel of raadsel opgelost worden om de cache te kunnen vinden.

Ik heb een rondje van ongeveer 6 km in gedachten. Waarbij de route deels langs de Vecht loopt. Hierbij komen we 9 traditionele caches tegen. Bij traditionele caches zijn er geen puzzels die opgelost moeten worden. Dus een wandeling waarbij we 9 keer stoppen om de cache proberen te vinden.

Als je geen ervaring hebt met geocachen en geen apps en dergelijke wilt downloaden:
Je kan gewoon mee doen. Ik zorg dat ik de coördinaten me heb.

Voor degene die geïnteresseerd zijn om de coördinaten te hebben en/of uiteindelijk in een account de gevonden caches willen noteren:
1) Maak een account aan bij
https://www.geocaching.com/.
2) Download de geocaching app (groen logo) en log in. De functionaliteiten zijn zonder premium abonnement beperkt. Deze caches zijn helaas alleen zichtbaar met een premium abonnement. Zonder kan je ze niet zien en loggen. Het is zoals eerder aangegeven niet nodig om een account te hebben om mee te kunnen doen aan deze activiteit
3) Zoek de onderstaande caches op.

De volgende caches staan op het lijstje voor deze route:
9 Oud Zuilen
oud zuilen 1
oud zuilen 6
oud zuilen 4
oud zuilen 3
oud zuilen 2
7 Oud Zuilen
12 Oud Zuilen
11 Oud Zuilen
10 Oud Zuilen
  •     05 February om 10:09 Noord-Brabant
    heeft zich aangemeld.
  •     01 February om 08:06 Zuid-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     30 January om 11:18 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     29 January om 19:56 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     29 January om 11:56 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     29 January om 08:43 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag