Dit event is al begonnen/geweest.

Wildernis in de Flint Amersfoort

Wildernis in de Flint Amersfoort

Amersfoort
20.15 - 22.00

Deelnemers 1 / 5 (min. 2)

Plaats:
Amersfoort - Utrecht
Deelnemers:
Min. 2 - max. 5

Deelnemers 1 / 5 (min. 2)

Leeftijd:
30 - 55 jaar
Kosten:
€ 35,50
Uitleg kosten:
Indicatie Ticketprijs
 

Deelnemers 1 / 5

Minimaal 2

Omschrijving

UITVERKOCHT! Tickets via ticketswap of aanmelden voor de wachtlijst De Flint.

De Wildernis
Na haar bejubelde voorstelling MENS speelt Wende op 28 oktober haar volledig Nederlandstalige show De Wildernis. In samenwerking met Toneelgroep Oostpool, het Nederlands Kamerkoor en een internationaal artistiek team verkent Wende de wildernis in onszelf en de wereld daarbuiten. Ze vertaalt wat tussen hart en onderbuik woont in een nieuwe multidisciplinaire show.

"Ik ben al mijn hele leven rusteloos en nieuwsgierig. Vaak wordt er gezegd dat ik rustiger aan moet doen; 'Mag het iets minder wild?'. In mijn dagboeken gaat het nu vaak over wat er wel of niet lijkt te kunnen, wat aanvaardbaar is, wat niet. Ook het zwijgen keert veel terug: de dingen diie niet gezegd worden, geheimen die soms generaties lang levens bepalen. De schaduwkant die we allemaal in ons hebben en vaak te eng vinden om er heen te gaan. Maar misschien schuilt in die wildernis wel juist wie we zijn in onze meest pure vorm, even onschuldig als wreed." - Wende Snijders

Over Wende
Wende is een van de meest veelzijdige artiesten van Nederland. Ze begon haar carrière in 2003 en maakte sindsdien zes albums en vijf eigen voorstellingen in binnen- en buitenland. Sinds 2017 is ze huiskunstenares van Koninklijk Theater Carré en cureert daar jaarlijks haar eigen festival Kaleidoscoop, dat afgelopen zomer de opening was van de alternatieve Uitmarkt. In 2017, 2018 en 2019 speelde ze haar succesvoorstelling MENS in uitverkochte theaters en clubs en op festivals. Ze heeft een Edison in bijna elke categorie en was als actrice genomineerd voor een gouden kalf.
  •     26 October om 19:17 Utrecht
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag