Dit event is al begonnen/geweest.

Workshop creatiever denken - deel 1

Workshop creatiever denken - deel 1

Nieuwpoort
13.30 - 17.00

Deelnemers 6 / 7

Plaats:
Nieuwpoort - Zuid-Holland
Deelnemers:
Min. 4 - max. 7

Deelnemers 6 / 7

Leeftijd:
25 - 49 jaar
Kosten:
€ 10,00
Uitleg kosten:
kleine vergoeding voor materialen, catering en gebruik pand
 

Omschrijving

Deze workshop geef ik hobbymatig.

Hoe kom je op ideeën die echt origineel zijn? Kom naar deze workshop en ontdek: creatiever denken is eenvoudiger dan je denkt!

De workshop start met een minicollege, waarna we vooral samen aan de slag gaan. Omdat concrete vraagstukken het best illustreren hoe creatieve denktechnieken werken en we elkaar nog niet goed kennen, brainstormen we in deel 1 over iets wat ons samenbindt: nieuwe NMLK-activiteiten. Gegarandeerd dat je met nieuwe ideeën naar huis gaat, plus handvatten waarmee je je creativiteit bevordert op professioneel of persoonlijk vlak.

Tijdens mijn werk in de reclame en media heb ik mezelf door talloze creatieve processen geworsteld. Ook ben ik getraind om brainstorms te leiden. Er zijn namelijk slimme technieken die je helpen creatiever te denken. Technieken die je verbeelding stimuleren en helpen in korte tijd veel ideeën te genereren. En dat werkt ook als je denkt dat je niet creatief bent. Wink Ik vind het hartstikke leuk om jullie hier meer over te vertellen, op persoonlijke titel, niet als bedrijf.

Tijdens deel 1 van deze workshop leer je:

- De eerste basisvaardigheden voor creatiever denken.
- Eenvoudige denktechnieken die je verbeelding stimuleren.
- Waarom ook de meest onmogelijke ideeën waardevol zijn.
- Hoe je van 100 prille ideeën stapsgewijs toe werkt naar 1 plan.
- Hoe je hier zowel individueel als samen mee aan de slag kunt.

Kortom: meld je aan voor een gezellige en creatieve middag in het mooie vestingstadje Nieuwpoort, waar ik de beschikking heb over een mooi kantoorpand van familie.

Workshop in 2 delen

Deze workshop is opgedeeld in 2 delen, die elkaar opvolgen. Eerst deel 2 volgen is niet handig. Einddoel: na het volgen van beide delen begrijp je waarom originele ideeën niet vanzelf komen en hoe je je creativiteit voortaan (in elke situatie!) activeert.

Check mijn profiel voor de andere data van deel 1 en 2 van deze workshop. Heb je eerder deze workshop creatiever denken gevolgd, dan biedt deel 1 wat meer verdieping, maar niet heel veel nieuws. Ik zou vooral kijken naar de data voor deel 2.
  •     26 August om 12:21 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     24 August om 18:49 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     23 August om 19:00 Noord-Holland
    heeft zich aangemeld.
  •     21 August om 19:44 Utrecht
    heeft zich aangemeld.
  •     17 July om 16:19 Gelderland
    heeft zich aangemeld.
  •     17 July om 12:09 Gelderland
    heeft zich aangemeld.

Uitgelicht & Aanbevolen

Stel een vraag